Gaziantep'te 3 yıl önce geçirdiği trafik kazasının ardından tedavi altına alınan
Abdurrezzak Baysal'ın ölümüyle ilgili davanın 5. duruşmasında, yeni tanığın ifadeleri kan dondurdu. Olay gecesini anlatan hasta bakıcı tanık Sebihat Ö., "Doktor geldiğinde, ‘ilacın dışında başka bir şey kullandınız mı?' diye sordu. Aslı
hemşire kullandıkları ilacı söylemedi. Daha sonra iş arkadaşım Müjde, kullanılan ilacın fotoğrafını çekip doktora gösterdi. Doktor, fotoğrafı görünce Aslı'ya dönerek, ‘Sen bunu nasıl yaparsın. Hemen karakola git, ifadeni ver' dedi" ifadelerini kullandı.