Yoğun bakımda korkunç olay! Hemşire, kendisine tüküren hastayı iğneyle öldürdü

Gaziantep'te 3 yıl önce geçirdiği trafik kazasının ardından tedavi altına alınan Abdurrezzak Baysal'ın ölümüyle ilgili davanın 5. duruşmasında, yeni tanığın ifadeleri kan dondurdu. Olay gecesini anlatan hasta bakıcı tanık Sebihat Ö., "Doktor geldiğinde, ‘ilacın dışında başka bir şey kullandınız mı?' diye sordu. Aslı hemşire kullandıkları ilacı söylemedi. Daha sonra iş arkadaşım Müjde, kullanılan ilacın fotoğrafını çekip doktora gösterdi. Doktor, fotoğrafı görünce Aslı'ya dönerek, ‘Sen bunu nasıl yaparsın. Hemen karakola git, ifadeni ver' dedi" ifadelerini kullandı.
14 Ekim 2025 , Salı 09:44

İHA