Bilim - Teknoloji Vodafone Türkiye, 2020-21 mali yılının Ekim-Aralık dönemine ait 3. çeyrek sonuçlarını açıkladı
Paylaş
Vodafone Türkiye, 2020-21 mali yılının Ekim-Aralık dönemine ait  3. çeyrek sonuçlarını açıkladı

3 Şubat 2021 - Vodafone Türkiye, istikrarlı büyümesini 2020-21 mali yılının 3. çeyreğinde de sürdürdü. Ekim-Aralık 2020 dönemini kapsayan 3. çeyrekte şirket, servis gelirlerini geçen yılın aynı dönemine göre %17.7 artırdı.

• Servis gelirleri %17.7 organik büyüme ile 3.6 milyar TL

Haberin Devamı

• Mobil abone sayısı 23.4 milyon

• 1.2 milyonun üzerinde sabit genişbant abonesi

• 16.3 milyon “dijital müşteri”

Vodafone Türkiye’nin servis gelirleri mali yılın 3. çeyreğinde 3.6 milyar TL’yi aştı.

2020-21 mali yılının 3. çeyrek sonu itibarıyla Vodafone Türkiye’nin mobil abone sayısı 23.4 milyon olarak gerçekleşti. M2M (makineler arası iletişim) dahil toplam mobil abone sayısı ise 25.7 milyon oldu. Üçüncü çeyrekte şirketin faturalı abone sayısı geçen yılın aynı dönemine göre 1.1 milyon artışla 15.2 milyona çıkarak, toplam abone bazının %65’ini oluşturdu.

Vodafone Türkiye’nin sabit genişbant abone sayısı son 12 ayda 209 bin net abone artışı ile 3. çeyrek sonunda 1.2 milyonu aştı.

Aylık 16.3 milyon aktif müşteri

Dijital müşteri deneyimini merkeze aldığı ürün ve servislerle müşterilerinin hayatını kolaylaştırmayı hedefleyen Vodafone’un “Vodafone Yanımda”, online self servis ve Vodafone TV uygulamaları gibi dijital kanallarını kullanan aylık aktif müşteri sayısı 16.3 milyonu aştı.

Haberin Devamı

Vodafone Türkiye abonelerinin toplam veri kullanımı, geçen yılın aynı dönemine kıyasla %51.3 artış ile 621 petabyte'ı aştı.

Türkiye’nin 81 ilinde 23.2 bini aşkın 4.5G iletişim noktası ile hizmet veren Vodafone Türkiye, 4.5G’de en geniş kapsamaya sahip operatör olmayı sürdürdü.

Vodafone Türkiye CEO’su Engin Aksoy, 2020-21 mali yılının 3. çeyrek performansını şöyle değerlendirdi:

“Vodafone olarak, tüm kanallarda dijitalleşme odağıyla faaliyet gösteriyoruz. Türkiye, global olarak da ana stratejimizi oluşturan dijitalleşme konusunda Grubumuz içinde öncü bir pazar. Türkiye’nin hak ettiği dijitalleşme seviyesine ulaşması için çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Müşterilerimize uçtan uca sadeleştirilmiş bir dijital deneyim yaşatmak için çalışıyoruz. ‘Vodafone Yanımda’, Online Self Servis ve Vodafone TV gibi dijital kanallarımızı kullanan aylık aktif müşteri sayımız 16.3 milyonu aştı. Türkiye’nin ve sektörümüzün geleceğine duyduğumuz güvenle 2021 yılında da yatırımlarımıza devam edeceğiz. Dijitalleşmenin önü açıldıkça biz de üzerimize düşen görevi yerine getirmeyi sürdüreceğiz.”