İletişimin de şampiyonu

YAZI BOYUTU
Abone Ol Google News

Modern dünyada kulüpler yalnızca sahada değil dijital alanda da birbirlerini geçmek için çaba harcıyor. Taraftarına, kamuoyuna daha hızlı ve net mesajlar vermek için kulüpler Twitter, Instagram ve benzeri sosyal paylaşım mecralarında daha fazla emek harcıyor. Kulüplerin iletişim stratejileri gelişen teknoloji ile birlikte her geçen gün daha da önem kazanıyor. Kulüplerin oyuna ve hayata bakışlarını seçtikleri iletişim tarzlarından tespit etmek de mümkün. 

NEZAKET VE FARKLILIK 

Bu yıl şampiyonluğu kazanan Medipol Başakşehir’in dijital alanda farklılık yaratan ve başarılı bir iletim stratejisi izlediğini söylemek mümkün. Sosyal medyayı gayet mahir bir şekilde kullanan, nezaketi elden bırakmayan, ötekileştirmeyen, farklılık yaratan, oyuna değer katmayı amaçlayan kulüp iletişimcileri taraftar eksikliğine rağmen adlarından çok fazla söz ettirip, ‘başka bir türlü iletişim yapılabilir’ dedirttiler. 

‘MAYINLI ALAN’A GİRMEDİ 

Kulübün çatı iletişim anlayışında ise, çok ağır eleştiriler karşısında bile tartışmalı alana girmeyip kendi hikayelerinin peşinde gittiklerini gördük. Kulüp haklı ya da haksız süreklilik sağlayacağını ve bitmeyeceğini gördüğü ‘mayınlı alanlar’a girmek yerine sessiz kalıp hedeflerinin peşinden koştu.

Yaşadıkları olaylar, eleştiriler karşısında genelde ‘oyun’u, hedeflerini ve geleceklerini ön plana çıkaran açıklamalar yapıp tartışmalardan uzak durdular. İşlerin istemedikleri gibi gittiği dönemde ya da son viraja girdiklerinde sakinliklerini koruyamasalardı, bugün belki de “Medipol Başakşehir yine başaramadı” cümlesini kuracaktık.

Sıradaki haber yükleniyor...
holder