Aslında maçtan önce belliydi derbinin nasıl biteceği... İki takımın 11’i açıklandığında Galatasaray’ın oyunda bariz üstünlük kuracağını futboldan az çok anlayan söylemeye, konuşmaya başladı maç öncesinde. Fenerbahçe orta sahası ve forveti ile Galatasaray’ı karşılaştırdığında hem kalite hem güç farkı çok belliydi. Tedesco ‘Senden korkmuyorum, hücum oynayacağım’ mesajı vermiş bu 11’le ama hangi futbolcularla yapacaksın bunu? Ayağında top tutamayan, adam eksiltemeyen Nene ve Kerem ile mi? Dokunduğunda yıkılan Talisca ile mi? Koskoca Fenerbahçe’de 1. Lig takımlarının bile alıp almayacağını düşüneceği santrfor Cherif ile mi? Ki Fenerbahçe adına gecenin belki de en hırslı, en istekli adamı Cherif’ti. Sağ bekte ne oynadığı belli olmayan Semedo, sol bekte savruk Brown ile mi? Üzerindeki formanın kıymetini bilmeyen, yılda 12 milyon euro alan büyük profesyonel diye bilinen amatör kafalı takımı 10 kişi bırakan kaleci Ederson’la mı? Üstüne üstlük bir de penaltı kaçırıp başlıyorsan derbiye hangi şampiyonluktan söz edeceksin? İkinci yarı yine taraftarın gördüğü hırsı olmayan, yürüyen takımı Tedesco göremedi. Hemen değişiklikler için ne bekledi acaba? Guendouzi, Cherif dışında kim ne oynadı? Kante’ye ne demeli? Yanlış pasları ve top kayıplarıyla Galatasaray’ı hücuma kaldıran futbolcuydu. Her sene aynı terane... Ancak görünen o ki yeni sezonda ne bu başkan ve yönetim ne teknik direktör ne de derbide sahada gördüğümüz birçok isim Fenerbahçe’de olmayacak.
27 Nisan 2026, Pazartesi 07:00
Haberin Devamı