Fenerbahçe, Konya deplasmanında rahat, hatasız, gerektiği yerde tempoyu artırarak oynadı ve sonucunda çok net bir galibiyetle sahadan ayrıldı. Bu futbolu saçma sapan puan kaybettiği maçlarda oynasa belki de son haftaya şampiyonluk umutları çok yüksek girecekti. Ancak treni çoktan kaçırdığı için bu galibiyet sadece bitime bir hafta kala lig ikinciliğini garanti altına almak anlamına geldi. Konya karşısında oynanan futbol belki yeni sezon için bazı futbolcuların geleceğiyle ilgili ışık verebilir. Bu anlamda sahaya bakacak olursak, Fred kafası rahat olduğu zamanlarda takımı için önemli bir futbolcu olabileceğini gösterdi. Oosterwolde de bu takımın her şartta bir parçası olacağını kanıtladı. Musaba iyi bir alternatif, Kerem daha kaliteli bir kadroda iş yapabilecek kapasitede. Guendouzi yeni sezonda da olmazsa olmaz futbolculardan birisi gibi oynadı. Kante, Talisca kaliteleriyle ‘Ben bu formayı yeni sezonda da giyerim’ havasındaydı. Ancak ‘büyük değişim’ beklenen Fenerbahçe’de bu yazdığım futbolcularından bazılarını yeni sezonda kadroda görmezsek şaşırmam. Sonuçta Fenerbahçe hiç beklenmeyen maçlarda kaybettiği puanlarla şampiyonluk yarışından kafa olarak çok erken kopmuştu. Son haftalardaki çabası sonuç vermedi, veremezdi de. Çünkü rakibi Galatasaray’a kaybettiği anda iş bitmişti.
10 Mayıs 2026, Pazar 07:00
Haberin Devamı
