Abdullah Avcı geldi. “Ben takım oyunu oynatacağım” deyip bir operasyon çekti. Şenol Güneş geldi, “Bu takımda çete var” deyip bir operasyon da o yaptı. Rıza Çalımbay geldi, 5 futbolcu haberi olmadan gönderildi sonra hoca da gitti. Bronckhorst geldi, Milli Takım’a seçilen Semih’i kesti. Solskjaer geldi. Galatasaray’ı yenmiş takımın ilk 11’ini bozup rotasyon adı altında başka bir 11 çıkardı. Beşiktaş, Göztepe’ye elendi. Her gelen hoca bir kobay gibi Beşiktaş’ı kullanıp kendi futbol felsefem adı altında Beşiktaş’ı kullandı.
Kasımpaşa maçına ise Solskjaer başka bir 11 çıkardı 10 gün içinde 3’üncü deneme. Bir savunma düşünün Fall 4’üncü kez Beşiktaş defansının arkasına sarkıyor ve en küçük bir tedbir yok. Tayyip Talha 4 gün önce rakibini omzundan tutup silkelemiş takımını 10 kişi bırakmıştın. Eline, beline, ayağına vücudunun hiçbir organına sahip olamıyorsun. Birkaç ay kendini yatağa bağla. Mümkünse antrenmana bile çıkma. Yine maça gelelim. Lig ve kupa hedefin bitmiş. Üçüncülük hedefindeki rakibin Samsunspor yenilmiş. Beşiktaş olarak bu sırayı da bana lazım değil deyip istemiyorsun. Diyelim ki teknik direktör ve futbolcu yanlışı var. Ümraniye’de birinin size Beşiktaş’ın ne olduğunu anlatması lazım. Kaç dilde anlatılması gerekiyorsa yapılır. Bu saçma lig mücadeleniz bittikten sonra nereye isterseniz gidin. Başta Immobile. Birkaç futbolcu kalsın diyeceğim ama hala tereddütüm var. Haaa bir de 10 numaralı formayı giyen Arroyo var. Alanlar ya 10 numarayı bilmiyor, ya da giyen oyuncu. Bu kaçıncı yanlış transfer. Benim bonservisim elimde. Para istemem. Karar sizin!