Fatih Tekke, Mustafa Eskihellaç ile Augusto’yu yedeğe atmış. Durup dururken bindiği dalı mı kesiyor acaba dedim. Umut Nayir neden kiralandı, bu haliyle niçin oynuyor bende de bir hayal kırıklığı hakim oldu. Şayet ikinci santrfor olarak düşünüldüyse, Augusto’dan form olarak çok geride. İşler iyi giderken, ilk iki hedefine biraz daha yaklaşmışken neden bu maceraya yelken açtın hocam vallahi anlamadım. Keza Pina yok, sağ bekte Ozan oynuyor. O da sırıtıyor. İstikrar getiren 11’in bozulması bu yüzden Trabzonspor’un hücum yönündeki oyununu etkiledi. Pozisyon üretmeden ilk 45 dakika geçti. Tekke, ikinci yarıya başlarken yanlıştan döndü ve Pina ile Augusto’yu sahaya sürdü. Haliyle bu iki oyuncunun varlığı Trabzonspor’un Eyüp önünde daha hücumcu ve pozisyonu bol bir takım haline soktu. Bundan sonraki maçlarda kolay rakip yok. Bu nedenle sağlıklı ve iş gören 11’i değiştirmeye kalkarsanız başınıza iş açarsınız. Sayın hocam belki sen haklısın, ama ben de haklıyım! Oulai gereksiz bir sarı kart görünce en lazım olan maçta cezalı durumuna düştü. Milli ara dönüşü Trabzonspor evinde Galatasaray’ı ağırlayacak. Kazanırsa zirvedeki lodos, fırtınaya dönüşür. Tersi olursa Galatasaray “Patron mutlu son istiyor” filminin çekimine başlar. Onun için Fatih hocam doğru 11 şart. Şimdiden Oulai’nin yerine kim oynayacak ona kafa yormaya başlamışsındır sanıyorum. Eyüp’ün işi artık zora girdi. Trabzonspor önünde iki fırsat geldi gole dönüştürmediler. İlk 11’deki 3 oyuncusu da Gençlerbirliği maçında oynamayacak. Durum vahim.
19 Mart 2026, Perşembe 07:00
Haberin Devamı