Faik GürsesSıfır, sıfır

HABERİ PAYLAŞ

Sıfır, sıfır

Haberin Devamı

Sergen Yalçın sürekli her maç önü, ya da sonrası, “Hedefimiz Türkiye Kupası” dese de, Beşiktaş’ın oynadığı futbol ile hedefindeki kupaya uzanma arzusu çok büyük değişikliler olmasa da zor bir hal alıyor. Karagümrük maçına gelene kadar skoru elde etme konusunda sıkıntı çekiyor. Hadi bu yıl hiçbir şey yapmasa bile muhtemelen dördüncü olacağı için Konferans Ligi’ne gidecek. Bu durum bile yeni sezonu erken açma konusunda yaşayacağı handikap. Hadi ondan vazgeçtim. Bu takımın seneye kuracağı kadro büyüklüğü ve harcayacağı para da öyle az buz olmasa gerek. Ama önce içerde büyük temizlik yapılması gerekiyor. Kiralıklar ve asalaklar, yedekte oturup dünyanın parasını alanların ayıklanması lazım. Mesela Taylan Bulut’u unutmuştum. Kaleci Vazques’in de, Ersin cezalı olmasa kaleye geçeceği yoktu. Şöyle bir ilk yarı değerlendirmesi yaparsam Beşiktaş’ın kalesine daha çok Karagümrük’ün geldiğini gördüm. Beşiktaş da karşı kaleye giderken tehlike yaratıyormuş gibi gözüktü o kadar. Belki çok şut attılar, ama skora giden yolda açık ve net bir tıkanıklık vardı. Son 10 dakikada Beşiktaş epey zorladı neticeyi değiştirmek için. Direklerden dönen toplar ahvah alınan bir puan. Lig biraz uzasa dördüncülük de gidecek neredeyse.

Sıradaki haber yükleniyor...
holder