Furkan Lüleci

Furkan Lüleci

Özel röportaj: Emre Yusufi’den 110 bin dolarlık selfie

Özel röportaj: Emre Yusufi’den 110 bin dolarlık selfie

Geçtiğimiz gün Sanatçı Emre Yusufi’nin Divine Selfie eseri ile sanatseverlerin selfie olarak çektiği fotoğrafları NFT eserine dönüştürerek 40 Etherium’a sattığı haberini aldım.
Doğru dijital yatırımın yolu, kapsamlı online monitoring’ten geçiyor

Doğru dijital yatırımın yolu, kapsamlı online monitoring’ten geçiyor

Ne olacak bizim bu insanımızın kolay yoldan para kazanma hırsı?

Artık şarkılar ünlü olmuyor, ünlüler şarkıcı oluyor

Yemeksepeti’ndeki kişisel verileriniz artık ‘kişisel’ değil. Geçtiğimiz gün Yemeksepeti’nin siber saldırı sonucu kullanıcı verilerinin üçüncü taraf kimselere sızdırıldığı haberiyle güne başlamıştık.
Instagram out Clubhouse in!

Instagram out Clubhouse in!

Geçtiğimiz hafta Türkiye’de bir anda zirve yapan Clubhouse uygulamasını duymayan yoktur. Sosyal medya algısını gerçek zamanlı, kaydedilemeyen ve sadece sesli iletişim ile değiştirerek davetiye yoluyla kullanıcı kabul eden Clubhouse, şimdiden her sektöre ve zümreye hitap etmeyi başardı.
Facebook temsilci atamazsa, 2 milyonu aşkın reklamveren işsiz kalacak

Facebook temsilci atamazsa, 2 milyonu aşkın reklamveren işsiz kalacak

Biliyorsunuz, son birkaç aydır sosyal medya şirketlerinin Türkiye’de ofis açarak temsilci bulundurma zorunluğunu konuşuyoruz. Devlet bakanlarımız temsilci atayan şirketleri sosyal medya hesapları üzerinden büyük bir gururla duyuruyor. Diğer şirketleri teşvik etmek amacıyla olduğunu düşündüğüm...
Yurt dışına ‘kaydır’

Yurt dışına ‘kaydır’

Geçtiğimiz hafta ‘yukarı kaydır’ savaşlarını kaleme almıştım. Bu yazının ardından çevremde ne kadar influencer arkadaşım varsa beni arayarak durumun hiç de dışardan göründüğü kadar basit olmadığını anlatmaya çalıştı.
Vergi kaçakçılığı için: "Yukarı kaydır”

Vergi kaçakçılığı için: "Yukarı kaydır”

Yeni nesil sosyal medya ‘fenomenleri’ sayesinde kafamızı nereye çevirsek, hangi içeriğe baksak, ne zaman ‘story’ izlesek her yerde herkes “Yukarı kaydır!” diyor.
2021 ‘sosyal ticaret’ yılı olacak

2021 ‘sosyal ticaret’ yılı olacak

Sosyal ticaret konusunu yıllar önceden bugüne hep konuştuk. Pandemi süreci, sosyal medya üzerinden gerçekleştirilen e-ticaret hacminde ciddi bir yükseliş kaydedilmesini sağladı. Bununla birlikte sosyal ticaretteki son yenilik WhatsApp’tan geldi.
Sosyal medya kullanım alışkanlıklarımız nasıl değişiyor?

Sosyal medya kullanım alışkanlıklarımız nasıl değişiyor?

Reklam gelirleri, ‘kullanıcı deneyimi’ kavramının önüne geçti.
Facebook, rakiplerinin özelliklerini kendi platformuna tanışmaya devam ediyor

Facebook, rakiplerinin özelliklerini kendi platformuna tanışmaya devam ediyor

Son günlerde Facebook şirketine bağlı olan tüm uygulamalara gelen güncellemelerle tanışmaya başladık. Öncelikle Whatsapp grup mesajlarını sonsuza dek sessize alma özelliğine merhaba dedik. Biraz önce de Whatsapp’ın bu sefer Telegram’ı taklit eden bir özelliğini sistemine eklediğini gördüm....
Sıradaki haber yükleniyor...
holder