Batman ve Superman THY ile kanatlandı

22 Mart 2016, Salı 19:00
AA

Türkiye’nin dünyada en çok tanınan markası Türk Hava Yolları gündemin ağır havasına rağmen New York’ta çok önemli bir başarıya imza attı.

Uluslararası vitrine çıkınca durmak yok.

Yaşanan olumsuzluklara rağmen motivasyonu yüksek tutup ileriye koşmak şart.

THY de küresel rekabette öne çıkacak hamlelerini sürdürüyor. Türk Hava Yolları’nın başarısı sadece kendi markası için değil, Türkiye’de turizm ve ona bağlı birçok sektörün ayakta kalabilmesi için de hayati önemde.

İlk kez bir arada...

Dünyada 7’den 70’e tanınan, çizgi roman dünyasının en önemli karakterleri Batman ve Superman Hollywood’un dev prodüksiyonu ile beyazperdede. Bu yılın ve sinema tarihinin en pahalı yapımları arasında gösterilen Batman v. Superman-Adaletin Şafağı (Batman vs Superman-Dawn of Justice) filminin galası New York’ta yapıldı.

Filmi izlemek üzere farklı ülkelerden davet edilen az sayıda gazeteciden biriydim. Ana sponsorluğunu Türk Hava Yolları’nın yaptığı filmin çok önemli bir boyutu var. Sinema tarihinde ilk kez Superman ve Batman tiplemeleri bir araya geliyor.

Amerika’nın efsane çizgi roman yaratıcısı DC Comics’in iki karakteri, daha önce ayrı ayrı filmlerle sinema dünyasının karşısına çıkmış ve bütün filmler önemli gişe başarıları elde etmişti.

Gala gecesi New York’taki ünlü Radio City Music Hall’deydi. İlk gösterime filmin başrol oyuncularından Ben Affleck (Batman), Henry Cavill (Superman), Gal Gadot (Wonder Woman) ve Jesse Eisenberg (Lex Luthor), yönetmen Zack Snyder, ünlü oyuncu Will Smith ile Warner Bross’ın CEO’su Kevin Tsujihara ve ünlü yıldızlar katıldı.

Galada yer almayan, ancak filmde rolü olan ünlü Hollywood yıldızları arasında Jeremy Irons ve Kevin Costner da vardı. Türk Hava Yolları Yönetim Kurulu Başkanı İlker Aycı, Hollywood’un ünlü yapım şirketi Warner Bros. ile birlikte gecenin ev sahipleri arasındaydı.

Filmi izlemek üzere dünyanın farklı ülkelerinden davet edilen sınırlı sayıda konuk, şehirdeki ünlü Peninsula Otel’de konakladı.

THY dışında filmin diğer iki sponsoru Dolby ve otomobil markası Jeep’di.

THY’den müthiş tanıtım hamlesi

Türk Hava Yolları filosundaki en büyük uçaklardan Boeing 777’lerden ikisi Batman ve Superman karakterlerinin sembolleriyle halen dünyanın farklı ülkelerine uçuyor.

THY bu hamlesiyle, pek çok noktaya uçtuğu Amerika Birleşik Devletleri ve Kuzey Amerika’da, popüler karakterler üzerinden çok önemli bir tanıtım hamlesine girişti.

Türkiye’nin dünya basınında son olumsuz haberlerle gündeme geldiği bir sırada THY’nin eğlence dünyasında iz bırakacak girişimi, markanın ve Türkiye’nin tanıtımına katkı sağlayacak nitelikte.

Bu kez siyah halı!

Davetliler, film galalarında uygulanan kırmızı halı yerine Batman’ın ana rengini simgeleyen siyah halı üzerinden yürüyerek salona geçti. Salonun çevresinde binlerce Batman ve Superman hayranı da yıldızları alkışladı.

Hollywood’un birçok kadın yıldızı dondurucu havaya rağmen derin dekolteleriyle geceye katıldı. 300 milyon doları aşan maliyetiyle Hollywood’un en pahalı yapımlarından olan Batman v. Superman Türkiye ile birlikte tüm dünyada 25 Mart’ta vizyona girecek.

Hediye seti Filmin bu yılın en çok ses getiren yapımlarından olacağına kuşku yok. THY Yönetim Kurulu Başkanı İlker Aycı ile bu proje üzerine sohbet etme fırsatı buldum.

Kurumsal iletişim ve pazarlama birimleriyle birlikte çalışarak dünyada ses getiren bir adım attıklarını anlattı.

İlker Aycı, filmin tanıtımına uçaklarda da yer vereceklerini söyledi.

Deniz aşırı yolculuk yapanlar için THY şimdiden özel seyahat çantaları ve mönüler hazırlamış.

THY; Instagram, Twitter ve Youtube gibi sosyal medya mecralarında en etkili havayolları arasında gösteriliyor. Filmin yaratacağı rüzgarla bu mecralardaki etkinin katlanacağı tahmin ediliyor.

Sıradaki haber yükleniyor...