Hakan Çelik Fiyatıyla iddialı döndü
HABERİ PAYLAŞ

Fiyatıyla iddialı döndü

Renault Grubu çatısı altında SUV segmentinde zirveye oynayan yeni Dacia Duster’da, otomatik şanzıman, 150 beygirlik motor ve LPG’li model seçenekleri var.

En ucuz model 199 bin TL’den başlıyor.

Fiyatıyla iddialı döndü

Dacia Duster, fiyatıyla SUV tipinde araçlara ilgi duyanlar için dikkat çekici bir alternatif.

NE KADAR SATILDI?

Dacia’nın SUV segmentinde dengeleri değiştiren modeli Duster yenilendi. Türkiye’nin SUV lideri model, merakla beklenen otomatik (EDC) şanzıman seçeneğiyle geçen hafta Türkiye’de satışa sunuldu. Yenilenen konfor, tasarım ve güvenlik özellikleriyle sürüş keyfini artıran Duster, 199 bin TL’den başlayan lansmana özel fiyatlarla tüketiciyle buluşuyor. Araç, Comfort, Prestige ve Prestige Plus ekipman seviyeleriyle geliyor. Duster, bugüne kadar dünyada 2 milyon adetlik satış başarısı elde ederek küresel pazarlarda da dikkat çekti. Türkiye’de ise şimdiye kadar 145 bin Dacia satıldı.

Fiyatıyla iddialı döndü

OTOMATİK ŞANZIMAN SEÇENEĞİ VAR

Renault MAİS Genel Müdürü Berk Çağdaş, “Duster’ın da içinde bulunduğu C-SUV segmenti pazardan aldığı yüzde 19’luk pay ile C-Sedan’dan sonra ülkemizin en büyük segmenti. Büyüme trendini sürdüren ve otomatik vitesin baskın olduğu bu kategoride satışların yüzde 84’ü otomatik şanzıman olarak gerçekleşti. Otomatik şanzımana talebin bu denli yüksek olduğu segmentte Duster EDC şanzıman seçeneği, modern tasarımı, zengin donanım listesiyle çok daha iddialı hale geldi” dedi.

ZENGİN DONANIM LİSTESİNE SAHİP

Tüm donanım seviyelerinde; entegre yol bilgisayarı, otomatik uzun far etkinleştirme ve direksiyon simidinde aydınlatmalı kumandalara sahip hız sınırlandırma standart olarak sağlanıyor. Donanım seviyesine bağlı olarak dijital ekranlı otomatik klima, direksiyonda aydınlatmalı kumandalara sahip hız sabitleme, ısıtmalı ön koltuklar ve eller serbest kart sistemi sunuluyor.

Fiyatıyla iddialı döndü

2 TİPTE GELİYOR

Yeni Duster, 2 çeker ve 4X4 olmak üzere iki tipte geliyor. 4 çekerli model düz vites ile alınabiliyor. Tüketicilerin merakla beklediği 6 vitesli otomatik EDC şanzıman iki tekerlekten çekişli TCe 150 motorla birlikte sunuluyor. Duster şu motor seçeneklerine sahip: 1.0 litre turbo benzinli, 90 beygir. 1.3 litre turbo benzinli 150 beygir. 1.5 litre dci dizel 115 beygir. LPG-G Turbo 100 beygir. Duster’ın en pahalı modeli olan 4X4 dizel seçeneğinin kampanyalı fiyatı 259 bin TL.

Fiyatıyla iddialı döndü

GELECEĞE UZANAN KÖPRÜ

Audi, skysphere konsept modelini tanıttı. Roadster araç, Audi’nin gelecekteki tasarımının işaretlerini barındırıyor. Elektrikli, iki kapılı bu convertible modelin iç mekanı, sağladığı etkileşimli alanıyla adeta bir deneyim merkezi haline geliyor ve markanın lüks segmentteki geleceğini simgeliyor.

Fiyatıyla iddialı döndü

Skysphere, meselenin sadece sürüş dinamiklerinde ulaşılan nokta olmadığını, asıl hedefin yolculara eşsiz deneyimlemeler sunabilme olduğunu gösteriyor. Audi skysphere, sensör sistemiyle otomatik olarak yola ve trafiğe dikkat ediyor ve yolcuları güvenli bir şekilde varış yerine götürüyor. Otomobil, 750 Nm tork ve 465 kW güç sağlayan elektrik motoruna sahip olacak. Aracın toplam menzilinin 500 kilometre (km) olması bekleniyor.

Fiyatıyla iddialı döndü

STATION SEVGİSİ BİR BAŞKA

Station otomobiller Türkiye’de hiçbir zaman çok popüler olmadı. Otomobilseverler genellikle bu modellerde ‘ticari araç’ algısı hissettikleri için mesafeli durdu. Oysa ki Avrupa ve Kuzey Amerika’da station wagon (SW) araçlar pratiklikleri ve esnek kullanım özellikleriyle hâlâ çok rağbet görüyor.

Fiyatıyla iddialı döndü

1949 yılında tanıtılan Peugeot 203 SW kendi kategorisinin en başarılı otomobillerinden biri olmuştu.

Peugeot, geçtiğimiz günlerde özgün bir silüete sahip yeni 308 SW modelini tanıttı. Tasarımı, kendine has tarzı ve teknolojisiyle büyük beğeni toplayan yeni Peugeot 308 SW, verimli ve modern bir otomobil olmasıyla dikkat çekti. Bu araç aynı zamanda markanın 70 yılı aşkın köklü station wagon geleneğinin en genç temsilcisi olmasıyla da öne çıkıyor.

Sıradaki haber yükleniyor...
holder