Para ve kartları yıkayan makine

YAZI BOYUTU
Abone Ol Google News

Vestel’in güneş ışınlarının temizleme özelliğinden ilham alarak geliştirdiği ‘gün ışığı teknolojisi’ çamaşır makinesi, buzdolabı, klima ve bulaşık makinesinde kullanılmaya başlandı. Hava kalitesini yüzde 100 artırarak virüs ve bakterileri yok eden sistem, beyaz eşyada yeni bir devrin de kapısını açmış oldu. Bu teknoloji sayesinde artık çamaşır makinesinde para, kredi kartı ve cüzdan bile temizlenecek.

DOĞAL KORUYUCU

Türk Standardları Enstitüsü’nden (TSE) Covid-19 (koronavirüs) Güvenli Üretim Belgesi aldıklarına dikkat çeken Vestel’in Üst Yöneticisi (CEO) Turan Erdoğan, ”Güneş ışığı yaşamımızı beslerken, aynı zamanda temas ettiği noktalarda hava kalitesini artırarak bizi zararlı oluşumlara karşı koruyor.

İşte biz de doğadan, yaşam kaynağımız güneşten ilham alarak gün ışığı teknolojisini geliştirdik. Bu teknolojiye sahip buzdolabı, çamaşır ve bulaşık makineleri ile klimalar ürettik” dedi.

SUSUZ TEMİZLİK

Turan Erdoğan, şu bilgileri verdi: “Bu teknoloji bakteriyi yüzde 99.9 uzaklaştırıyor. Ayrıca ‘alerji uzmanı’ programı da yine kedi, köpek tüyü, polen, ev tozu akarı ve bakterileri çamaşırlarınızdan uzak tutuyor. ‘Susuz gün ışığı’ adını verdiğimiz program ise su kullanmadan sterilizasyon sağlıyor. Özel ışıkla 29 dakikada çamaşır, ayakkabı, kağıt para, kredi kartı ve cüzdan gibi günlük hayatta sık temas edilen birçok eşya, kolayca hijyenik hale geliyor.”

HAVA KALİTESİ ARTIYOR

Gün ışığı teknolojisinin, buzdolabının içindeki havayı da temizlediğini ve gıdaların temas ettiği hava kalitesini artırdığını belirten Erdoğan, “Bu sayede her türlü gıda, daha uzun süre daha taze ve doğal bir şekilde korunuyor. Vestel gün ışığı İnverter klimalar ise çok kademeli filtreleme sistemiyle, temiz bir ortam havası sunuyor. Bu teknoloji, bulaşık makinesinde de yaydığı doğal ışık ile zararlı oluşumları engelliyor ve ekstra hijyen sağlıyor” diye konuştu.

Z KUŞAĞI ÇOK DUYARLI

Sürdürülebilirliğin öneminin pandemi döneminde daha net anlaşıldığına dikkat çeken Turan Erdoğan, “Tüketiciler, özellikle de Z kuşağı (2000’den sonra doğan) artık dünyaya, doğaya, bireylere saygılı ve sorumlu markaları tercih ediyor.

Zorlu Holding’in önderliğini yaptığı ‘akıllı hayat 2030 sürdürülebilirlik vizyonu’ çerçevesinde ekosisteme saygılı üretim yapıyoruz, her yıl daha fazla enerji ile su tasarrufu sağlayan ürünler sunuyoruz ve sıfır atık konusunda önemli çalışmalar gerçekleştiriyoruz” dedi.

Yazarlarımızdan

09 Ağustos 2020, Pazar 07:01
09 Ağustos 2020, Pazar 07:01
Sıradaki haber yükleniyor...
holder