Şoray UzunFutbol şakaya gelmez

HABERİ PAYLAŞ

Futbol şakaya gelmez

Haberin Devamı

Galatasaray ve Gençler son dört günde ikinci kez karşılaştı. Dün akşam, ligdeki maça kıyasla nispeten daha rahat bir maç izledik. Bu da çok doğal, ligin stresi kupada o kadar yoktu ama tek maç üzerinden elemeler her zaman risklidir. Salı akşamı bunu Konya’da gördük mesela. Nitekim Gençlerbirliği ligdeki maçtan çok daha hırslı başladı. Rakip aynı, stadyum ve kadrolar ise farklıydı. Dört gün önceki maçın ilk 11’lerine göre iki takımda da büyük değişiklikler vardı. 13 faullü, temposuz, deyim yerindeyse tatsız tuzsuz bir ilk yarı izledik. Sadece retro formaları Galatasaraylı topçuların üzerinde görmek güzeldi. Tek tehlike, 31’de Icardi’nin penaltı modunda olan pozisyonda soluyla yukarı dikmesi oldu. İkinci yarı da temposuz başladı, Galatasaray yalandan bir baskı kurar gibi yaptı, 51’de Singo adamını kaçırdı ve kaleyi bulan ilk şutta Gençlerbirliği golü buldu. Hem de yedek kadrosuyla. Sonrası stres... Kendi evinde kaçan her pozisyon seyirci için tahammülü zor bir izlence. Singo’nun stoperliği pimi çekilmiş bomba gibi, ne zaman patlayacağı belli değil. Oyuncu değişikliklerinde bence biraz geç kalındı. Rakibi küçümsemek gibi bir lüksü kimsenin olamaz! 83’te taraftar Galatasaray’dan beraberlik beklerken Gençler ikinci golü buldu. Günay elindeki topu kaçırdı. Tamam pazar günü çok önemli bir maçın var. Tamam da... Çeyrek finalde bu kadar ciddiyetsizlik çok fazla. Kadro tercihinden oyuna. Futbol şakaya gelmez. Kendi evinde gol yemeden elerler seni. Gençlerbirliği’ni tebrik ediyorum. Bu oyun pazar akşamı olmayacaktır. Olursa hoş olmaz

Sıradaki haber yükleniyor...
holder