Bilecik'te fabrikada çıkan yangında dumandan etkilenen 3 işçi hastaneye kaldırıldı
Bilecik'te fabrikada çıkan yangında dumandan etkilenen 3 işçi hastaneye kaldırıldı
25 Aralık 2025 , Perşembe 23:32
AA / Uğur Baklacı
BİLECİK (AA) - Bilecik'te tekstil fabrikasında çıkan baca yangınında dumandan etkilenen 3 işçi hastaneye kaldırıldı.
Haberin Devamı
Hürriyet Mahallesi 2. Organize Sanayi Bölgesi (OSB) 1. Cadde'deki bir tekstil fabrikasının baca kısmında henüz bilinmeyen nedenle yangın çıktı.
Alevlerin yükselmesiyle yangın söndürme sistemi devreye girerken fabrikanın içi dumanla kaplandı.
İhbar üzerine olay yerine polis, sağlık ve itfaiye ekipleri sevk edildi.
Yangın, itfaiye ekiplerinin müdahalesiyle söndürüldü.
Dumandan etkilendiği belirlenen 3 işçi ise sağlık ekiplerince tedbir amacıyla Bilecik Eğitim ve Araştırma Hastanesine kaldırıldı.
BUNLARI DA OKUYUN




