Gümüşhane Valisi üniversite öğrencileriyle iftarda buluştu

Gümüşhane Valisi üniversite öğrencileriyle iftarda buluştu
28 Şubat 2026 , Cumartesi 19:54
DHA
Cevahir TOPALOĞLU/ GÜMÜŞHANE, (DHA)- GÜMÜŞHANE Valisi Cevdet Atay, üniversite öğrencileriyle iftar yaptı.
Haberin Devamı
Gümüşhane Valisi Cevdet Atay, Kredi Yurtlar Kurumu (KYK) Ahmet Ziyaüddin Gümüşhanevi Erkek Öğrenci Yurdu’nda öğrencilerle bir araya geldi. Programa Yurt Hizmetleri İl Müdürü Necati Köksal ile Ahmet Ziyaüddin Gümüşhanevi KYK Erkek Öğrenci Yurdu Müdürü Celalettin Karabulut da katıldı. İftar öncesi öğrencilerle birlikte sıraya girerek yemek alan Vali Atay, aldığı yemeğin ücretini kasada ödedi. Öğrencilerle aynı masada iftarını açan Atay, iftarın ardından öğrencilerin sorun ve taleplerini dinledi. Üniversite öğrencilerine derslerinde başarılar dileyen Atay, programın ardından yurttan ayrıldı. (DHA)
FOTOĞRAFLI
BUNLARI DA OKUYUN




