Merkez Niğde Belediyesi çağrı merkezi hizmet vermeye başladı

Niğde Belediyesi çağrı merkezi hizmet vermeye başladı

Niğde Belediyesi çağrı merkezi hizmet vermeye başladı

Niğde Belediyesi çağrı merkezi hizmet vermeye başladı

Adnan ÇELEBİ/NİĞDE, (DHA)- NİĞDE Belediyesi, vatandaşlara daha hızlı hizmet verebilmek için ‘Çağrı Merkezi’ hattını oluşturdu.
Hizmet kalitesini arttırmak ve vatandaşların taleplerine anında çözüm üretip, tekrar geri dönüş sağlanması adına Niğde Belediyesi tarafından kurulan çağrı merkezi, vatandaşlara hizmet vermeye başladı. Belediye Başkanı Emrah Özdemir, 7 gün 24 saat hizmet esasına dayalı olarak faaliyet gösteren merkezin hizmet kalitesini daha da artıracağını ve buradan her türlü bilgiye erişimin sağlanabileceğini kaydetti. Özdemir, "Belediyemizin, uzaktan erişim yoluyla vatandaşlarla ilk temas noktası olan, halkla ilişkiler faaliyetlerinin en etkin yürütüldüğü çağrı merkezimiz, yenilenen binamızda hizmet vermeye başladı. Mesai saatleri boyunca kesintisiz hizmet sağlayan çağrı merkezimizde vatandaşlarımızın talepleri kayıt altına alınarak, ilgili birim sorumluları ile talep sahipleri arasında koordinasyon sağlanacak. Vatandaşlarımızın istek, öneri ve şikayetlerini iletebileceği çağrı merkezimizde, talepleri alınarak, sorunlarının çözümü konusunda çalışmalar gerçekleştirilecek. Hemşehrilerimiz belediyemize iletmek istedikleri konuları bizlere ulaştırabilecek. Vatandaşlarımız çağrı merkezimizi arayarak; talep ve şikayetlerinizi bırakabilecek. Daha önce yapmış oldukları başvurularını sorgulayabilecekler. Borç bilgilerini öğrenip, belediye hizmetlerine ilişkin bilgi edinebilecekler. Sosyal ve kültürel aktivite başvurularında bulunup, santral hizmetinden yararlanabilecekler. Çağrı merkezimiz memleketimize hayırlı uğurlu olsun” dedi.

FOTOĞRAFLI

SIRADAKİ HABER