Yeşil çay mucizesi! 12 haftada göbekten kurtulun

Göbek bölgesindeki yağlanmanın çoğu iç yağlanma dediğimiz, iç organların çevresindeki yağ tabakasının kalınlaşması sonucu ortaya çıkıyor. İç yağlanma, birçok sağlık sorununa neden olduğu için diğer yağlanma çeşitlerinden daha tehlikelidir ve eritmesi de zordur. Neyse ki mucizevi bir sıcak içecek 12 haftada yağlardan kurutulmanızı sağlayabilir. Bu içecek yeşil çay!

21 Haziran 2021, Pazartesi 12:26 Son Güncelleme:
YAZI BOYUTU
Abone Ol Google News

Vücutta iki tip yağlanma bulunur: İç yağlanma ve deri altı yağlanma. İç yağlanma, hayati organların çevresindeki yağ tabakasının kalınlaşması sonucu oluştuğu için son derece tehlikeli bir yağ türüdür.

İç yağlanmanız varsa, göbeğinizin olması da kaçınılmaz. Bel bölgenizin kalın olması iç yağlanmanın bir belirtisi olabilir.

Neyse ki herkesin kolayca erişebileceği sıcak bir içecek sayesinde iç yağları 12 haftada eritebilirsiniz.

Keteşin adı verilen bir enzim içeren yeşil çayın bu özelliği sayesinde bel bölgesindeki yağları erittiği kanıtladı.

Araştırmaya katılan denekler, 12 hafta boyunca kateşin, kafein ve farklı içeriği olan içecek tüketti.

KATILIMCILARIN 12 HAFTADA BEL BÖLGESİ İNCELDİ

KATILIMCILARIN 12 HAFTADA BEL BÖLGESİ İNCELDİ

Katılımcıların bel bölgesi yağları ilk hafta, 8'inci hafta ve 12'nci haftada ölçüldü. 104 katılımcı deneyi tamamladı.

Kateşin açısından zengin olan yeşil çayı tüketen katılımcıların bel bölgesinin inceldiği gözlendi.

Yeşil çayın tüketiminin yağları eritme üzerine olan etkileri hala araştırılmaya devam ediyor.

Yapılan araştırmalar ayrıca yeşil çayın gıda alımını azaltarak yağ oluşum mekanizmasını da etkilediğini ortaya çıkardı.

Araştırma sonuçları ayrıca yeşil çayın yağ dolu hücrelerin gelişmesini de baskıladığını ortaya çıkardı.

GÖBEK ERİTEN BESLENME ÖNERİLERİ

GÖBEK ERİTEN BESLENME ÖNERİLERİ

Bel çevrenizi inceltmek istiyorsanız, yediğiniz kaloriden daha fazlasını yakmalısınız. Bu nedenle dengeli bir diyet, göbeğinizi eritmenize yardımcı olacaktır.

  • Günde en az 5 porsiyon meyve veya senze tüketmeli, yüksek lif içeren gıdalar yemelisiniz.
  • Kalsiyum ihtiyacınız için az yağlı süt ürünleri ya da soya sütü tercih edin.
  • Daha fazla baklagil, balık ve yumurta tüketin.
  • Az miktarda doymamış yağ tüketin.
  • Her gün 6-8 bardak su için.
  • Yemeklerinize şeker ve tuz eklemekten kaçının.


Diyetinize ek olarak egzersiz yapmayı da ihmal etmemelisiniz.

Günde en az 30 dakika (60'a da çıkarabilirsiniz) egzersiz yapmalısınız.

Ağırlık kaldırarak yapacağınız güç egzersizleri ile bel bölgesi yağlarınızı eritebilirsiniz.

Bu Video
İlgini
Çekebilir
Sıradaki haber yükleniyor...
holder
SIRADAKİ HABER Hangi yaz meyvesi ne kadar tüketilmeli?