Önceki Fotolar

Yılbaşını kutlarken kendinizi yormayın, yeni yıla zinde girin!

Yeni gelen yılı kutlamak, büyük sofralar etrafında ailece toplanmak ve lezzetli yemeklerden bolca tüketmek çok güzel bir yılbaşı kutlaması. Ancak bu kutlamayı fazla abartmak ve yediğimiz içtiğimize dikkat etmemek yeni yılın ilk gününü kötü geçirmemize sebep oluyor. Diyetisyen Çağnur Özdemir Ertuğrul yılbaşı kutlamasını daha ölçülü geçirip metabolizmamızı yormamanın yollarını anlatıyor...

21 Aralık 2018, Cuma 10:26 Son Güncelleme:
A A
İPİN UCUNU KAÇIRANLAR ERTESİ GÜN NE YAPMALI?

İPİN UCUNU KAÇIRANLAR ERTESİ GÜN NE YAPMALI?

Diyelim ki önerilere kulak asmadınız, “Yılda bir kez” diyerek ne istiyorsanız yiyip içtiniz. Bu dünyanın sonu mu? Elbette değil, ertesi gün neler yapılabileceğinize dair ipuçları:

 

• Önceki gece ipin ucunu kaçırdım diye sonraki gün aç kalma hatasına düşmeyin, metabolizmanızı alt üst etmeyin.

• Erken saatte uyanamazsanız protein ve bol yeşillikle ilk öğününüzü yapıp akşam unsuz-kremasız sebze çorbaları ve yanında yoğurt/kefir tüketmek de güzel bir seçenek olabilir. Ara öğünde de çiğ kuruyemiş tüketebilirsiniz.

• Güne hafif bir kahvaltıyla başlayın. Özellikle bol sebzeli, az meyveli ödem atıcı smoothieler hem detoks etkisi hem de güne taze bir başlangıç yapmak için harika bir seçim olabilir.

• Temiz havada yürüyüş de son derece faydalı olacaktır.

• Öğlen bol salata, yanına protein olarak balık, lor peyniri, yumurta, hindi gibi daha az doymuş yağlı proteinler tercih edebilirsiniz.

Sıradaki haber yükleniyor...
SIRADAKİ HABER Sağlıklı bir ilişkide olduğunu gösteren 9 kanıt