YouTube, reklam verenlerin televizyon izlemeyen seyircileri hedeflemesini sağlayacak

Televizyonlarından geleneksel yayınlar yerine YouTube videoları izleyenler yakında hedeflenmiş reklamlar görmeye başlayacak

30 Nisan 2018, Pazartesi 16:47
A A
Dünyanın en büyük dijital video platformu YouTube, geleneksel TV yayınları izlemeyen ya da çok az seyreden izleyicilerinin reklam verenler tarafından hedeflenmesini sağlayacak yeni aracını duyurdu.

Daha önce yalnızca mobil cihazlarından ya da bilgisayarlarından YouTube yayınları izleyenleri hedefleyebilen reklam verenler, Google AdWords reklam ağına eklenen ‘Light TV Viewers’ kategorisiyle artık akıllı TV’lerindeki YouTube uygulamasından video izleyenlere de ulaşabilecek.
 

POPÜLER YAYINLARA DA REKLAM VEREBİLECEKLER


Google ayrıca pazarlamacıların kullanıcılara YouTube TV üzerinden de daha kolay ulaşmasını sağlayacak. Bu yılın dördüncü çeyreğinde uygulamaya konulacak yeni düzenlemeyle, reklam verenler ABD televizyonlarında yayınlanan ve en popüler YouTube kanallarından derlemeler içeren Google Preferred üzerinden de YouTube kullanıcılarına sunulan popüler yayınlara da reklam verebilecekler. Bu sayede reklam verenler, hem TV hem de YouTube izleyicilerine ulaşabilecek.

Geleneksel TV’nin popüler yayınlarını Google Preferred programına eklemek, YouTube reklam verenlerinin platformdaki videoların kalitesi konusundaki endişelerini bir nebze de olsa giderebilir. Daha önce markalar verdikleri reklamların, Google Preferred kapsamında izleyicilere sunulan tartışmalı videoların öncesinde oynatılması nedeniyle programa şüpheli yaklaşmaya başlamıştı.

SON 24 SAATTE YAŞANANLAR

;

Kişisel verilere ilişkin aydınlatma politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için Kişisel verilere ilişkin aydınlatma metnimizi inceleyebilirsiniz.