Zihin açıcı menü

Avustralyalı beslenme uzmanları, tatilden sonra okula yeniden uyum sağlamada zorlanan çocuklar için zihin açıcı gıdaları açıkladı

05 Şubat 2019, Salı 18:39 Son Güncelleme:
A A
YUMURTA

YUMURTA

Sarısında bulunan kolin, beyin sağlığı ve iltihabına karşı kalkan görevinde. 

KURUYEMİŞ

KURUYEMİŞ

Fındık, fıstık, ceviz, kaju ve badem, lif, omega 3, protein, çinko açısından eşsiz kaynaklar. 

YEŞİL

YEŞİL

Antioksidan deposu ıspanak, brokoli, kara lahana gibi yeşil yapraklı sebzeler, beyin fonksiyonlarını güçlendiriyor. 

BALIK

BALIK

Enerji üretiminde, dil ve hafıza yeteneklerinde B1, B2, B3, B6 ve B12 vitaminleri ve omega 3 yağ asitleri rol oynuyor. 

Haftada 3 kez balık tüketimi bu ihtiyaca yanıt veriyor. 

KIRMIZI MEYVELER

KIRMIZI MEYVELER

Yaban mersini gibi kırmızı meyveler, C vitamini ve lif takviyesi görevinde.

Sıradaki haber yükleniyor...

Kişisel verilere ilişkin aydınlatma politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için Kişisel verilere ilişkin aydınlatma metnimizi inceleyebilirsiniz.