Türk Telekom, dünyaca ünlü futbolcu Cristiano Ronaldo ile ödüllü yönetmen Ümmiye Koçak’ı bir araya getirdi. Ronaldo'nun oynadığı reklam filmini Koçak yönetti İletişim operatörü Türk Telekom’un yeni pazarlama iletişimi stratejisi “Sen Yeter ki Hayal Et” kapsamında hazırlanan reklam filmini yöneten ve rol alan Ümmiye Koçak, Ronaldo’nun evinde gerçekleştirilen çekimlere katıldı. Reklam filminde Ronaldo da zorluklara rağmen hayallerinin peşinden koşmaktan asla vazgeçmediğini anlatıyor. Türk Telekom Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı Hakan Dursun, yeni reklam filmindeki “Sen yeter ki hayal et” sloganıyla insanlara hayallerini gerçekleştirmeleri için ihtiyacı olan teknolojiyi sunacaklarını ifade etti. Dursun, “Yenilikçi ürün ve hizmetlerimiz vasıtasıyla insanların içlerindeki potansiyele ulaşmasına ve hatta bu potansiyeli aşmasına olanak sunuyoruz. Onlara ‘Siz yeter ki hayal edin, bu hayalinizi gerçekleştirmek için Türk Telekom her zaman yanınızda’ diyeceğiz” dedi. Stratejilerini geliştirme aşamasında birçok araştırma yaptıklarını kaydeden Dursun, araştırmada Türk Telekom’un kullanıcıların zihninde, Türkiye’yi ileriye taşıyan marka algısına sahip olduğunu gördüklerini söyledi. Dursun, “İletişim stratejimize yön veren en önemli sonuç kullanıcıların Türk Telekom’un ‘hayallerini gerçekleştirmeleri için bir aracı olduğu’ inancı oldu” dedi.(Hürriyet)