Louis Vuitton - Hyundai kapışması
Louis Vuitton - Hyundai kapışması
Güney Koreli otomobil üreticisi Hyundai Motor, Fransız lüks markası Louis Vuitton’ın monogramını intihal ettiği suçlamalarını reddetti.
Fransız lüks eşya üreticisi Louis Vuitton, York’ta açtığı davada, Güney Kore firmasını, 7 Şubatta milyonlarca kişinin izlediği Profesyonel Amerikan Futbolu Liginin (NFL) final maçı Superbowl sırasında yayımlanan bir reklamda, monogramını kasıtlı bir biçimde taklit etmekle suçluyor.
Hyundai’nin bu tutumunun, kamuoyunda otomobil firmasını lüks deri eşya markasına bağlayarak kafa karışıklığına, yanlış anlamaya ve hayal kırıklığına yol açtığını ve yol açmayı sürdüreceğini savunan Vuitton firması, Manhattan’da bir mahkemede görülmekte olan dava süresi boyunca herhangi bir yorumda bulunmayacağını bildirdi.
Hyundai firması ise suçlamaları reddederek, reklamın mizahi bir parodiden başka bir şey olmadığını ve dava açmaya gerek bulunmadığını bildirdi.
Reklamda, basketbol oyuncuları altın renkli X ve O harfleri işli bir topla oynuyor ve Vuitton’a göre, Louis Vuitton’ın monogramındaki L ve V harfleri intihal ediliyor.
İşte iki devi birbirine düşüren reklam...
- Erzincan'da 4.1 büyüklüğünde deprem
- Dışişleri Bakanlığı'ndan İsrail Dışişleri Bakanlığının sosyal medya platform paylaşımına sert tepki
- Cumhurbaşkanı Erdoğan, Yeni Zelanda heyetini kabul etti
- ABD Başkonsolosu CNN TÜRK'te yanıtladı! ABD, Erdoğan'ın ziyareti için ne diyor?
- Cumhurbaşkanı Erdoğan Mark Rutte ile görüştü: Kalıcı ateşkes büyük önem taşıyor