Ekonomi Dijitalleşmenin gücüyle 3 ayda 5.5 milyar TL kar

Dijitalleşmenin gücüyle 3 ayda 5.5 milyar TL kar

Paylaş
Dijitalleşmenin gücüyle 3 ayda 5.5 milyar TL kar

Turkcell, temmuz, ağustos ve eylül aylarını kapsayan yılın üçüncü çeyreğine ilişkin finansal sonuçlarını açıkladı.

Buna göre şirket, konsolide bazda toplam gelirlerini, geçen yılın üçüncü çeyreğine göre yüzde 77.3 artışla 26 milyar TL’ye çıkardı. Şirketin aynı dönemdeki net kârı da yüzde 128.7 artarak 5.5 milyar TL’ye ulaştı. Turkcell, bu çeyrekte mobil tarafta 586 bin, sabit tarafta ise 57 bin yeni müşteri kazandı.

Haberin Devamı

PAYCELL VE FİNANCELL TAM GAZ BÜYÜYOR

Turkcell Dijital İş Servisleri’nin gelirleri bu çeyrekte yıllık bazda yüzde 76 artarak 1.8 milyar TL’yi aştı. Dijital finansal hizmetler platformu Paycell bu çeyrekte yıllık yüzde 112.3’lük bir artışla gelirlerini 518 milyon TL’ye taşıdı. Paycell’in bayrak gemisi ‘Sonra Öde’nin hacmi geçen yılın aynı dönemine göre 2.6 katına gelerek 2.5 milyar TL’ye ulaştı. Yeni ürün, projeler ve ortalama faizlerin artışı ile Financell’in yıllık bazda gelirleri yüzde 103.7 büyüyerek 516 milyon TL’ye ulaştı.

ODAK NOKTASI MÜŞTERİ İHTIYACI

Turkcell Genel Müdürü Ali Taha Koç, “Böylesine zorlu bir dönem rağmen, içinde bulunduğumuz süreçte bireysel ve kurumsal tüm müşterilerimizin ihtiyaçlarını odağımıza alarak geniş yelpazede dijital hizmetler sunmaya devam ettik” dedi. Turkcell’in üçüncü çeyrekte sergilediği yüksek performansın, güçlü iş modelini ve müşteri memnuniyeti odaklı teknolojik kapasitesiyi kanıtlar nitelikte olduğunu söyleyen Koç, “Ülkemizin dijital egemenliğindeki öncü konumumuzu daha da ileriye taşımaya kararlıyız” diye konuştu.

Haberin Devamı

YENİLENEBİLİR ENERJİ PROGRAMI

Ali Taha Koç, Türkiye’de telekomünikasyon ve teknoloji sektöründe bilim temelli hedefleri, Science Based Targets Initiative (SBTi) tarafından onaylanan tek şirket olmanın gururunu yaşadıklarının da altını çizdi. Koç, şöyle devam etti: “Turkcell, artan enerji ihtiyacını karşılarken hem sürdürülebilirlik stratejisiyle uyumlu hem de maliyet avantajı yaratan bir kaynak olarak kendi üretimi olan yenilenebilir enerjiye yöneldi. Turkcell, tükettiği enerjinin tamamını kendi ürettiği yenilenebilir enerji kaynaklarından karşılamayı hedefliyor.”