EkonomiŞirketler 2022 finansal sonuçlarını açıklıyor

Şirketler 2022 finansal sonuçlarını açıklıyor

Paylaş
Şirketler 2022 finansal sonuçlarını açıklıyor

Şirketler 2022 yılına dair finansal sonuçlarını kamuoyu ile paylaşmaya devam ediyor.

İşte bazı şirketlerin 2022 finansal sonuçlarına dair açıklamaları:

Haberin Devamı

ÇALIŞAN SAYISI 45 BİNİ GEÇTİ

ŞOK Marketler, Kamuyu Aydınlatma Platformu’na (KAP) yaptığı açıklamada 2022 yılı sonu itibarıyla cirosunu yüzde 108,7 artışla 59,3 milyar TL’ye yükselttiğini, çalışan sayısının ise 45 bini aştığını vurguladı. Şirket daha önce yaptığı açıklamada 2023’te yapacağı işe alımlarda önceliği depremzedelere vereceğini duyurmuştu.

5.56 MİLYAR TL NET KÂR

Akiş GYO, 2022 yılı finansal sonuçlarını açıkladı. Akiş GYO Genel Müdürü Levent Çanakçılı, "Yatırım amaçlı gayrimenkullerin değer artış kazançlarının da katkısıyla yılı 5.56 milyar TL gibi bir kâr ile tamamlarken, borçluluk düzeyimizde oldukça anlamlı iyileşme sağladık” dedi.

CİRODA YÜZDE 73 ARTIŞ

Penta Teknoloji, 2022 yılı finansal sonuçlarını Kamuyu Aydınlatma Platformu’na (KAP) açıkladı.Buna göre, Penta Teknoloji’nin 2022 yılında konsolide cirosu, geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 73 artışla 9,8 milyar TL oldu. Aynı dönemde brüt kârını 761 milyon TL’ye yükselten Penta Teknoloji’nin FAVÖK’ü 556 milyon TL, FAVÖK marjı ise yüzde 5,7 olarak gerçekleşti. Şirket 2022 yılını 103,7 milyon TL net kâr ile kapatırken, 2021 yılı sonunda 967 milyon TL olan öz kaynakları 2022 sonu itibariyle 1,5 milyar TL seviyesine ulaştı.

Haberin Devamı

2022’DE 28,2 MİLYAR TL CİRO

Gıda şirketi Ülker Bisküvi, 2022 yılını 28,2 milyar TL ciroyla kapattı. Şirketin Kamuoyu Aydınlatma Platformu’na (KAP) gönderdiği açıklamaya göre, Türkiye operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 62, ihracat ve yurt dışı operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 38 oldu.

TOPLAM SATIŞ HACMİNDE YILLIK YÜZDE 81 ARTIŞ

Hepsiburada; 2022 yılı son çeyreği ile yılın tamamına ilişkin finansal ve operasyonel sonuçlarını açıkladı. Buna göre, toplam satış hacmi, sipariş sayısı ve sıklığı, aktif satıcı ve müşteri sayısı ile ürün adedi gibi e-ticaret için stratejik öneme sahip tüm göstergelerde güçlü performans göstererek 2022 yılını yüzde 81 büyüme oranı ile kapadı. Şirketin 2022 yılında enflasyon muhasebesine göre hesaplanan toplam satış hacmi 2021 yılındaki 52 milyar TL’ye kıyasla yüzde 4 artarak 53,9 milyar TL olarak gerçekleşti.

Haberin Devamı