İzmir'in incisi

İzmir Karşıyaka ilçesinde bulunan MaviBahçe AVM kısa zamanda kentin en gözde alışveriş ve eğlence merkezlerinden biri oldu

28 Kasım 2017, Salı 07:40
İzmir'in incisi
250 Ulusal ve Uluslararası Markaya Ev Sahipliği Yapıyor Ulusal ve uluslararası 250 markaya ev sahipliği yapan MaviBahçe AVM, sürekli artan ziyaretçi sayısı ve iş hacmi sayesinde perakende ve turizm sektörlerine canlılık kazandırmaya devam ediyor.

MaviBahçe’nin mimarisi İzmirlilerin talep, ihtiyaç ve alışkanlıkları göz önünde bulundurularak planladı. İzmir’in geleneksel evleri, köprüleri ve yeşil bahçelerinden ilham alındı. Kısa sürede İzmirlilerin aşina oldukları bir yaşam tarzını sunup, konforlu bir alışveriş sağladı.



60.000 m􀀀 kiralanabilir alana sahip MaviBahçe’de, 4 kat üzerinde 250’ye yakın mağaza, 50 restoran ve kafe, 2.000 kişi oturma kapasiteli yeme içme alanı, İzmir’in en geniş çocuk katı ve eğlence alanları ile IMAX teknolojisini İzmirlilerle ilk kez buluşturan 11 salonlu sinema yer alıyor. Ünü sınırları aşan MaviBahçe AVM, Aydın, Manisa, Denizli, Muğla, Uşak illerinden de ziyaretçi akınına uğruyor.
 

4 İZMİRLİ'DEN BİRİ ORADA


Yılda 14 milyon ziyaretçiyi ağırlıyoruz. Yani her 4 İzmirliden biri MaviBahçe’yi ziyaret ediyor. Bünyesinde 2 bin 500 kişiye iş imkanı sağlıyor. İzmir ve Bölge Ekonomisine Canlılık Kattı Sanatsal, kültürel ve sportif etkinliklerle kentin yaşamına canlılık katan İzmir MaviBahçe AVM, yılda 14 milyon ziyaretçiyi ağırlayarak İzmir ve Ege’nin ekonomik hayatına da önemli katkılar kazandırdı.

ÖDÜLLÜ AVM


MaviBahçe’ye AVM sektöründe önemli yeri olan Hermes ödüllerinden 8 tanesini almaya hak kazanan MaviBahçe Alışveriş ve Yaşam Merkezi’nin Gökyüzünde Ziyafet etkinliği, bu kez de perakendenin Oscar’ı kabul edilen Solal Pazarlama Ödülü’ne layık görüldü. Alışveriş Merkezleri Konseyi (ICSC) tarafından yapılan, Solal Pazarlama Ödülleri’nin yıldızlarından biri de, yine burasıydı. MaviBahçe, İzmir Gourmet Guide’ın katkılarıyla hazırlanıp, ECE Türkiye ve Marca Event’in işbirliğiyle hayata geçirilen “Gökyüzünde Ziyafet” projesiyle “Marka Bilinirliği ve Yeniden Konumlandırma Kategorisi” nde “Gümüş Ödül”ün sahibi oldu.