Karadeniz’in tek Outlet’i

Hedeflerinin farkındalık yaratacak kiralama operasyonları ile bu yönde ilerlemek olduğunu belirten Lovolet AVM Genel Müdür’ü Mustafa Süzen, rakamlara dayanarak başarılı bir yıl geçirdiklerini söyledi

28 Kasım 2017, Salı 05:00
A A
Bu sene sizin açınızdan nasıl geçti? Alışveriş Merkezleri baştan sona iletişim ve dialog üzerine kurulu bir yapıdır, bizde ziyaretçilerimizle sağlıklı bir dialog kurmaya çalışıyoruz.

Her yıl kasım ayında potansiyel ziyaretçilerimizle alışveriş merkezi içinde ve dışında yaptığımız anketlerle bir sonraki yılın planlamasını yapıyoruz.

Bu sene kiralama alanında Lovelet Outlet’te yüzde 98’e ve varan bir doluluk oranımız var. Bütün bilgiler ışığında 2017 yılında cirolarımızda yüzde 40 ziyaretçi sayımızda yüzde 30 artış sağlayarak başarılı bir yıl geçirdik. Bulunduğumuz lokasyon ve Ayrıca Karadeniz’in tek outletı olmamızın da çok fazla avantajını yaşıyoruz.

● Nasıl bir 2018 bekliyorsunuz?

Son çeyrekte de benzer bir artışın gerçekleşebileceğini görebiliyoruz. 2018 yılının Türkiye ekonomisi anlamında enflasyon fiyatlamalarının yaşanacağı bir yıl olacağını tahmin ediyoruz. Ancak; bu koşullarda dahil enflasyondan arındırılmış ciro artışını sağlayacak pazarlama planımız hazır. Dolayısı ile 2018 yılından beklentimiz 2017 yılında gerçekleştirdiğimiz ciro artış oranlarına ulaşabilmek.



● Ne gibi değişimler planlıyorsunuz?

Biz Karadeniz’in tek outletiyiz ama Türkiye’de yaklaşık 40 tane Outlet Alışveriş Merkezi bulunuyor. Biz de o listenin ilk 3’ünde yani Türkiye’nin hatırı sayılır bir outlet merkezi olmayı planlıyoruz. Son iki senede alışveriş merkezimizde çok ciddi outlet mağazaları açtık. Bunlardan bazılarının Karadeniz’de bulunan tek mağazası bazılarının ise Samsun’daki tek mağazası. Dolayısı ile hedefimiz farkındalık yaratacak kiralama operasyonları ile bu yönde ilerlemek.

● Son zamanlarda artan e-alışveriş sizi etkiledi mi?

Fiziksel bir mağazadan alışveriş yapmak ile sanal bir mağazadan alışveriş yapmanın arasında oldukça büyük farklar var. Eticaretin artış oranları astronomik rakamlarla ifade edilsede toplam perakende hacmi içindeki payı alışveriş merkezlerini etkileyecek boyutta değil. Türk millet olarak alışveriş merkezinde dahil bir samimiyet aradığımız için satıcıyla diyalog kurarak, ürüne dokunarak satın almayı tercih eden bir toplumuz. Bizde alışveriş merkezi olarak ziyaretçilerimize sunmakta olduğumuz hizmetlerin çeşitliliğini arttırmaya yönelik eylem planları yapıyoruz. Bir alışveriş merkezi’nin yaşam merkezine dönüşebilmesi için olmazsa olmazları olan sinema, eğlence merkezi ve benzeri alanlarımızı tamamladık.

SON 24 SAATTE YAŞANANLAR

;

Kişisel verilere ilişkin aydınlatma politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için Kişisel verilere ilişkin aydınlatma metnimizi inceleyebilirsiniz.