Önceliğimiz yaşam kaliteniz

Medizane CEO’su Can İmir, Türkiye bebek arabası pazarının yıllık 350 bin adet ve 40 milyon dolar civarında olduğunu söyledi

23 Kasım 2016, Çarşamba 10:18
Önceliğimiz yaşam kaliteniz
Medizane’nin Türkiye ile tanıştırdığı Inglesina markasından söz eden İmir, “Üretimi İtalya’da yapılan bebek arabası markası.

Inglesina Trilogy; kalitesi, tasarımı ve pratikliğiyle üst segment bebek arabası olarak kısa zamanda en çok tercih edilen bebek arabası oldu. Aynı zamanda dünyada yeni trend, ‘Otokoltuğuna Dönüşen Bebek Arabası’ kavramıyla birlikte Doona markamızla Türkiye pazarına hizmet vermeye başladık. Buna yeni çıkan Inglesina Zippy Light modelimizi de ekleyerek Travel System (bebek arabası otokoltuğu kombinasyonu) konusunda değişik bütçelere ve yaşam tarzına göre en iyi çözümleri getirmiş olduk” dedi.

 

Bebek arabası alırken dikkat



“Tüketici anne-babalar fiyatı değerlendirirken ‘Sizin Yaşam Kaliteniz, Bizim Önceliğimiz’ mottomuza paralel olarak, seçecekleri ürünlerde ayırt edici özellikler sayesinde kendilerinin ve bebeklerinin yaşam kalitelerini artırabilecek ürünlere karar vermeli” diyen İmir şunları söyledi:

“Güvenlik konusunda birçok bebek arabasında olan EN 1388 standardına sahip olması yeterli. Ürün kalitesi (etkili satış sonrası teknik destek buna dahil), pratiklik ve konfor; fiyatı değerlendirirken en çok önem verilmesi gereken konular olmalı. Alırken gözümüze çok şık ve ilgi çekici gelen bazı bebek arabaları, bebeğimizle birlikte hareketli şehir temposunda kullanım rahatlığı olarak büyük hayal kırıklığı yaratabilir. Ürün kalitesi olarak da üst segment fiyatlamasında bir bebek arabası tercih ediliyorsa, birkaç bebeğin rahatlıkla kullanabileceğine dair testlerden geçmiş kalitede bebek arabalarımızı tercih etmeleri önemli.

Özellikle Inglesina ve Doona marka ürünlerimize yoğunlaşmamızın sebebi; anne babaların araması gereken bütün öncelikli özellikleri patentli bir şekilde bir arada bulundurması.”
Yandex.Metrica