Peugeot marka atağına kalktı

Fransız otomobil üreticisi Peugeot, 2015'e kadar otomobil markaları sıralamasında 3 basamak yükselme ve tasarım alanında referans olma hedefi koydu

Pazartesi, 11 Ocak 2010 - 05:00

Peugeot marka atağına kalktı

ASLAN SADELEŞTİ

Fransız Peugeot, 200’üncü yılında yeni bir marka projesi başlattı. Logosundaki aslanı sadeleştiren, ‘Peugeot, MOtiOn&EmOtiOn’ (Hareket ve Duygu) şeklinde yeni bir uluslararası slogan benimseyen firma, ayrıca iki yıl içinde 14 yeni ürün çıkaracak.

Firmanın marka projesini anlatan Peugeot Türkiye Genel Müdürü Jean-Pierre Vieux, 2015’e kadar dünya otomobil markaları listesinde 3 sıra yükselmeyi, tasarım alanında referans olmayı ve ulaşım hizmetlerinde liderliği hedeflediklerini bildirdi.

TAMAMEN ELEKTRİKLİ 

Vieux, Peugeot’nun uluslararası alanda çok güçlü bir saldırı içinde olduğunu kaydetti. Peugeot, 2010’da i0n ve scooter e-vivacity ile elektrikli araçlara, 2011’de dizel hibrid ve mikrohibrid, 2012’de şarj edilebilir dizel hibrid teknolojilerine yatırım yapacak.

Markanın ‘ruhunu yansıtan’ yüzde 100 elektrikli BB1 tasarımı, 2.5 metre uzunluğunda, 4 koltuklu olacak ve çeviklik ve manevra kabiliyetiyle dikkat çekecek. Peugeot, bu tasarımı ‘Otomobilin kodlarını yeniden tanımlamak’ sloganıyla tanıtıyor.