Peugeot marka atağına kalktı
Fransız otomobil üreticisi Peugeot, 2015'e kadar otomobil markaları sıralamasında 3 basamak yükselme ve tasarım alanında referans olma hedefi koydu
ASLAN SADELEŞTİ
Fransız Peugeot, 200’üncü yılında yeni bir marka projesi başlattı. Logosundaki aslanı sadeleştiren, ‘Peugeot, MOtiOn&EmOtiOn’ (Hareket ve Duygu) şeklinde yeni bir uluslararası slogan benimseyen firma, ayrıca iki yıl içinde 14 yeni ürün çıkaracak.
Firmanın marka projesini anlatan Peugeot Türkiye Genel Müdürü Jean-Pierre Vieux, 2015’e kadar dünya otomobil markaları listesinde 3 sıra yükselmeyi, tasarım alanında referans olmayı ve ulaşım hizmetlerinde liderliği hedeflediklerini bildirdi.
TAMAMEN ELEKTRİKLİ
Vieux, Peugeot’nun uluslararası alanda çok güçlü bir saldırı içinde olduğunu kaydetti. Peugeot, 2010’da i0n ve scooter e-vivacity ile elektrikli araçlara, 2011’de dizel hibrid ve mikrohibrid, 2012’de şarj edilebilir dizel hibrid teknolojilerine yatırım yapacak.
Markanın ‘ruhunu yansıtan’ yüzde 100 elektrikli BB1 tasarımı, 2.5 metre uzunluğunda, 4 koltuklu olacak ve çeviklik ve manevra kabiliyetiyle dikkat çekecek. Peugeot, bu tasarımı ‘Otomobilin kodlarını yeniden tanımlamak’ sloganıyla tanıtıyor.
- Cumhurbaşkanı Erdoğan, Hollanda Başbakanı Mark Rutte ile görüştü
- Görüntülerin ardından yakalandı! Öğretmene saldıran velinin ifadesi ortaya çıktı
- Mehmet Ali Yılmaz son yolculuğuna uğurlandı
- Zabıtalara yakalanan dilenci: Ekmek beni kör etsin, beni yormayın!
- Cumhurbaşkanı Erdoğan: Modern firavun görmek isteyenler Gazze'ye baksın