Saray Bisküvi Yurtiçi Satış Direktörü Ali Osman Atan

Saray Bisküvi Yurtiçi Satış Direktörü Ali Osman Atan, 'Organize perakende; sağlıklı ve kaliteli ürünlerin seçilmesi konusundaki bilinçli hassasiyeti,  tüketicinin neredeyse kapısına kadar ulaştırılması, ideal şartlarda depolanması  ve en sağlıklı koşullarda raflarda tüketicilere sunulması konusunda çok önemli bir rol üstleniyor' dedi

 

10 Nisan 2017, Pazartesi 22:52
A A
Nielsen verilerine göre modern ticaret 7 yılda 2 katından fazla artış gösterdi ve toplam perakende uzayı içinde yüzde 26’ya yakın bir paya ulaştı. 

Saray toplam unlu mamul pazarında; 2016’da geçen seneye kıyasla ağırlıklı dağıtımını 6 puan arttırdı. Sektörün gelişmeye devam edeceğini öngörüyor ve yatırımlarımızı bu doğrultuda şekillendiriyoruz.

Kurumumuzda büyük çoğunluğu verimlilik odaklı yaklaşık 51 proje yürütülmektedir. Saray, Turquality programı üyesi sayılı markalar arasında yer alıyor ve ayrıca Inosuit projesi içerisindedir. Bu kapsamda yenilikçi yöntemlerle verimliliği arttırma, müşterilerimize ve tüketicilerimize daha hızlı ve kaliteli hizmet vermek üzere projeler oluşturulmuştur. 

 

SON 24 SAATTE YAŞANANLAR

;

Kişisel verilere ilişkin aydınlatma politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için Kişisel verilere ilişkin aydınlatma metnimizi inceleyebilirsiniz.