Pazar Postası 40 kilo verdi yeni bir hayat yaşıyor!
Paylaş
40 kilo verdi yeni bir hayat yaşıyor!

Sahibi olduğu Atasay Kuyumculuk işlerini eşinin yönetimine bırakan Cihan Kamer, mekan işletmeciliğini çok sevmiş. Cihan Kamer, Boğaz'da Kuruçeşme'de açtığı HUQQA'dan sonra dünya mutfağının yükselen trendi 'Steak House' konseptiyle hizmet veren The Market'i devreye soktu...

HUQQA’da günde 1500 kişi ağırlanıyor. The Market 300 kişi kapasiteli. The Market, yat ve teknelere şarküteri ve gurme ürünleri satışı konusunda da hizmet veriyor. Kamer, bu 2 mekana 15 milyon lira yatırım yaptığını söylüyor...

ÇAĞRI BİLGİN

cagri.bilgin@posta.com.tr

Cihan Bey, HUQQA ve The Market’le hayatının değiştiğini vurguluyor. Bakın kendi ağzından nasıl anlatıyor: “Mekan işletmeciliği Atasay’dan sonra kendimden ruh katarak, severek yaptığım meslek oldu.

Akşam bu işle yatıp sabahları ‘Ben bu markaları Türkiye’nin nasıl lideri yaparım, dünyaya da nasıl sunarım’ diye düşünüyorum. Ruh katıp yaptığınız bir iş, başka hiçbir işe benzemiyor.”

40 yaşından sonra kendine zaman ayırmaya başladığını, hele 40 kilo verdikten sonra hayalini kurduğu hazır giyim kıyafetleri giymenin keyfini çıkardığını söyleyen Cihan Kamer heyecanla, çok yakında kendine 3 tekerlekli bir motosiklet alacağını belirtiyor...

13 yaşımdan beri çalışıyorum

40-42 yaşından sonra kendime zaman ayırmayı sevmeye başladım. Bu yaşımdan önce 13 yaşımdan itibaren 20 saat çalışırdım, çalışırken dinlenirdim. 40 yaşımdan sonra artık tatil, keyif, hayatın tadını çıkarmak önemli olmaya başladı. Çalışmayı da çok severim hâlâ ama...

Müzik zevkim ruh halime bağlı

Ortamına ve ruh halime göre her çeşit müziği dinlerim. En sık dinlediğim şarkılar; Siempre Me Quedara ve Je t’aime. En son okuduğum kitap; Atasay Kamer’in yazdığı Biyografi. Aşk kitaplarını da severim. Stresli kitapları da filmleri de tercih etmem.

3 tekerlekli motor alıp gezeceğim

Yeni zevkim motor. Bir motor alacağım ve bineceğim. Fakat 3 tekerlekli bir motor olacak bu. Belki 1 yıl kullanacağım ama kafama koydum. HUQQA’nın önüne park edip gezeceğim buralarda. Belki Mehmet Ziylan ile ortak alabiliriz.

Babamın arabasını kaçırırdım

Otomobil kullanmak benim için bir hastalıktı. 14-15 yaşımda başladım, babamın arabasını kaçırarak. Geceleri bile kullanırdım. Hiç unutmam, 14 yaşındaydım, arabanın gaz pedalı düştü.

Gaz çubuğuna ip bağlayıp, kelebek camından geçirip elimle gazı idare ederek arabayı kullandım. 28-30 yaşımda şoförüm olunca bu zevkim bitti. Mercedes’ten vazgeçemiyorum. Yeni kasa çıkınca değiştiririm.

8 ay akşam yemedim

Yaklaşık 8 ay akşam yemeği yemedim. Akşam yemeğini tamamen kaldırdım. Sabah kahvaltıda; wasa üzerine yağsız krem peynir, domates, maydanoz, salatalık, biber ve 2 tane bıldırcın yumurtası.

Öğlen; ya sebze ya et yedim. Sabahları 8 kilometre yürüdüm. 10-15 kilo daha verirsem, salonda çalışıp sıkılaştırma sporları yapmak istiyorum. Yaklaşık 40 kilo verdim.

Terazi ve aynalarla barıştım

Kilo vermeye başladıktan sonra, hatta verdikten sonra, dar paça pantolon giyebildim, hazır giyim bir şeyler alabildim. Çok hoşuma gitti, önce teraziyle sonra da aynayla barıştım. Kilomdan dolayı hayatımın birçok yılını 2 siyah kot, 2 siyah gömlekle geçiren bir yaşam sürdüm. Biraz zayıf göstersin diye...

TEKNE TATİLİ yapıyoruz

Tekneyle ailece tatil yapmayı seviyoruz. Arkadaş grubumuz var. Göcek’ten başlıyoruz; Marmaris-Selimiye, Bodrum’a geçerek geziyoruz. Tek şikayetimiz ailecek tatildeyken paparazzilerin fotoğraf çekmesi. Onlar da işini yapıyor saygı duyuyorum, fakat biz hiç istemiyoruz.

LEZZET düşkünüyüm

The Market ve HUQQA’daki lezzetler gerçekten harika. İnanın benim diye demiyorum, The Market’te etin en iyisi ve büyük bir emek var. Sucuk bile eşsiz lezzette. Zuma’yı da beğenirim. İzzet Çapa mekanlarını ve kültürü beğenirim. Balıkta; Eftelya ve Fener’e çok giderim, sahipleri de gönüllerini koyan insanlardır.

Portman ve Clooney iyidir

Günde 3-4 film izlerim, aksiyon filmlerini çok severim. Duygusal, ağlatan filmlerden kaçarım. Romantik komediyi tercih ederim mesela. En son ‘Beyaz Saray Düştü’ filmini izledim.

En beğendiğim aktör ve aktristleri ise; Natalie Portman, Katie Holmes, George Clooney, Bradley Cooper, Tuba Büyüküstün, Bergüzar Korel ve Mehmet Aslantuğ olarak sayabilirim.

Mutfakta izlemek keyifli

Babam iyi yemek yapar, ben de yapmayı severim fakat yapamıyorum. Mutfakta olmaktan, izlemekten, yardım etmekten, yemek sohbeti yapmaktan acayip keyif alırım. Füzyon mutfağı ve eti çok severim. Sebzede de seçiciyim. Tavuk sevmem mesela. Ördek yerim. İtalyan ve Asya-Avrupa karışımı damak tadıma hitap eder.

New York ve Dubai

Çok keyif alarak gittiğimiz, birinci sırada York, ikinci sırada Dubai vardır. Dünyada her gittiğimiz yerden çok zevk alırım. Ama döndüğüm zaman biraz toprağı öpenlerdenim. İlla da ülkem derim. Bodrum, Antalya, Çeşme ve İstanbul’dan müthiş keyif alırım.

SEVAN BIÇAKÇI BİLEKLİĞİ

Sevan Bıçakçı’nın tasarımlarını çok severim. Bana özel tasarladığı bir bileklik var. Onun tasarımlarını takmaktan zevk ve keyif duyuyorum. Arkadaşlarıma da yaptırıyorum. Babamın bir tespih koleksiyonu var ona da katkıda bulunurum.

Jacob Cohen'den başka giymem

Artık hazır giyim giyebildiğim için, jeande Jacob Cohen’den başka bir şey tercih etmiyorum. Senelerce Ramsey taşıdı beni. Ramsey’in hayatımda çok önemli yeri vardır. Kiloluyken hep onlar giydirdi. Kip de öyle. Şimdi hevesimden, yıllarca giymediğim markalara özeniyorsam da onlardan vazgeçmedim.

(25.08.2013 tarihli Posta Karnaval ekinden alınmıştır.)