Apple'ın yeni iPhone'ları ve Watch'uyla birlikte ortaya çıkan, Samsung'un korkması gereken 6 "şey!"
Apple Watch ve kurumsal hedefler
İzle ve öğren
Sa söylüyor.
Apple'ın yeni Apple Watch saati ise "giyilebilir teknoloji" olmaktan ziyade, fiziksel düğmeleriyle ve arayüzüyle "saat" kimliğine sahip olmayı tercih ediyor. Apple Watch, şimdi değil, 2015'in başında satışa sunulacak, ancak tutulursa Samsung akıllı saatlerdeki şansını kaybedebilir.
Kurumsal hedefler
Android'in farklı cihazlarda, farklı sürümlerle yer alması, Samsung'un firmaların güvenini kazanmasını zorlaştıran bir etken. Samsung'un iş yerlerinde büyük bir oyuncu olma amacının şimdiye kadar başarılı olduğunu söylemek zor. Apple ise son zamanlarda kurumsal piyasaya önem veriyor. Firma Temmuz'da eski rakibi International Business Machines ile bir araya geleceğini söylemişti. Forrester Research analisti Frank Gillett, Apple'ın IBM ile ortaklığının, kurumsal piyasada yerini korumak için ileriye dönük hamleler yaptığını söylüyor.
Apple kendine geliyor
Apple kendine geliyor
Apple'ın tanıtım konferansları, 1984'teki Maciontosh ve 1998'deki iMac tanıtımları kadar çoşkulu geçmiyor olabilir, ancak etkinliklerdeki Apple atmosteri hala ayakta. 9 Eylül'deki tanıtım, bu iki cihazın Steve Jobs tarafından tanıtıldığı Cupertino, Kaliforniya'daki binada yapıldı.
Aynı şeyleri Samsung'un tüm canlı performansları için söylemek ise zor.
Geliştiriciler Apple'ı seviyorlar
Apple'ın 2010'dan bu yana iPad'den başka yeni bir ürün kategorisi ortaya çıkarmamış olması, geliştiriciler için bir avantaj oldu. Apple'ın mobil cihazlarına alışan geliştiriciler, 1.2 milyondan fazla uygulama yaptılar ve 20 milyar doların üzerinde para kazandılar. Bu rakamlar, Android'de gerçekleşenlerin oldukça üzerinde. Piper Jaffray'dan Munster'a göre Apple'ın yeni, eşsiz bir ürün çıkarması halinde Sa >CHIP Online