Facebook ücretli döneme geçiş yapmayı planlıyor

2 milyardan fazla kullanıcıya sahip sosyal medya devi Facebook, ücretli döneme geçiş yapmayı planlıyor. Yapacağı bu değişiklikte birlikte ücretli platformu kullanmak isteyen kullanıcılarına ise reklam göstermeyecek

18 Nisan 2018, Çarşamba 11:49
A A
Facebook CEO’su Mark Zuckerberg’in Cambridge Analytica skandalı hakkında verdiği ifadelerde ortaya çıkan ücretli versiyon gerçek oluyor. Reklamsız Facebook’un abonelik ücretleri ne kadar olacak?

Cambridge Analytica skandalından sonra konuşulmaya başlanan ücretli Facebook versiyonu, Mark Zuckerberg’in yaptığı bir paylaşımla resmiyet kazandı. Bu paylaşımla beraber akıllarda ‘reklamsız bir Facebook deneyimi için aylık tutar ne olacak?’ sorusu belirdi.

Analiz şirketleri tarafından tartışılan bu konu birçok farklı senaryo oluşturdu. Facebook’un gelirleri ve aktif kullanıcı sayısı göz önüne getirildiğinde sosyal medya devinin bir kullanıcıdan elde ettiği aylık gelir 7 dolar olarak belirtiliyor. Facebook’un ücretli bir versiyonu olması durumunda aylık aboneliğin minimum 7 dolar olacağı düşünülüyor.

Facebook’un ücretli versiyonu için ikinci bir görüş reklam verenlerin popüler sosyal ağı hedeflemek istemesi nedeniyle ücretin 11-14 dolar arasında değişebileceğini söylüyor.

SON 24 SAATTE YAŞANANLAR

;

Kişisel verilere ilişkin aydınlatma politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için Kişisel verilere ilişkin aydınlatma metnimizi inceleyebilirsiniz.