Güzellik kaynağı 10 süper besin önerisi

Yediğimiz ve içtiğimiz şeyler sadece sağlığımızı değil güzelliğimizi de etkiliyor. Sağlıklı ve parlak bir cilt, sağlıkla parlayan saçlar için buna uygun beslenmek ve güzellik veren besinleri tercih etmek yeterli... 

04 Mayıs 2018, Cuma 11:54
A A
Ananas

Ananas

A, B ve C vitaminlerince zengin bir besin içeriğine sahip olan ananas, lezzetli olmasının yanı sıra oldukça faydalı bir besindir. Cildin kolajen üretimini destekler, selülit gibi yağlı bir görünüme sebebiyet veren durumları da ortadan kaldırmakta etkili bir meyvedir. Lif oranı sayesinde sindirim sisteminizi de düzenleyecektir.

Tohumlar

Tohumlar

Keten tohumu ve ayçiçeği tohumu gibi tohumlar, vücut için oldukça yararlıdırlar. E vitamini ve magnezyum zengini olan bu tohumlar pürüzsüz bir cildin de olmazsa olmazları.

Havuç

Havuç

A vitamini deposu olan havuç, gözleri ve cildi zararlı maddelerden korumakta birebirdir. Ciltteki ölü hücreleri arındırarak cilde ışıltı ve sağlık kazandırır. Havucun diğer bir faydasıysa bronz bir ten görünümü için en doğal çözümlerden biri olmasıdır.

Kırmızı biber

Kırmızı biber

Kırmızı biber iyi bir vitamin deposu olmakla beraber günlük C vitamini ihtiyacımızı da ortadan kaldırmakta etkili bir besin maddesidir. İçeriğinde bulunan B16 sayesinde cildi gençleştirir ve korur. Çiğ veya pişmiş bir şekilde tüketebilirsiniz.

Hindistan cevizi yağı

Hindistan cevizi yağı

En sağlıklı yağlardan biri olan Hindistan cevizi yağı sayesinde cilt üzerindeki virüslerden temizlenecek ve pürüzsüz bir cilde kavuşacaksınız. Antibakteriyel özelliği bulunan Hindistan cevizi yağının kilo vermekte de etkili, yemeklerinizde de kullanabilirsiniz.

Kereviz

Kereviz

Kereviz K vitamini bakımından oldukça zengin ve bu durumdan dolayı kansere karşı koruyucu bir özelliği bulunmakta. Aydınlık, güzel bir yüz ve yağlarından arınmış bir vücut için sıklıkla tüketebilirsiniz.

Somon

Somon

D vitamini ve Omega -3 bakımından zengin bir besin maddesi olan somon balığı, içerdiği diğer yağ asitleriyle birlikte stres, yorgunluk, depresyon ve yaşlanma gibi belirtilerle savaşarak daha canlı ve sağlıklı bir cilt edinmenize yardımcı olur.

Ispanak

Ispanak

A, C, E vitaminleri, demir, klorofil, magnezyum ve protein bakımından oldukça zengin bir içeriğe sahip olan ıspanak, süper sebzelerden biri olarak kabul edilir. Canlı ve sağlıklı bir cilt görünümü için bol bol tüketebilirsiniz.

Bitter çikolata

Bitter çikolata

Mutluluk hormonunu da arttırdığı bilinen bitter çikolata, çoğu kadının vazgeçilmezi olup güzelliğimiz için de birebirdir. Kakao güçlü bir antioksidandır ve içerdiği yararlı yağlar sayesinde cildi zararlı maddelerden korur.

Yeşil çay

Yeşil çay

Güçlü bir antioksidan kaynağı olan yeşil çay, aminoasitlerce de oldukça zengin bir besin maddesidir. Güzel bir vücut ve sağlıklı parlak bir cilt için, günde 2 fincan yeşil çay tüketebilirsiniz.

Sıradaki haber yükleniyor...

Kişisel verilere ilişkin aydınlatma politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için Kişisel verilere ilişkin aydınlatma metnimizi inceleyebilirsiniz.