OMO, Migros işbirliği ile yeniden dolum ünitelerinin sayısını artırdı. Ortaköy 3M Migros, Ankara 5M Migros Ankamall ve İzmir 5M Migros Forum Bornova’ya boş şişeyle git, yeniden doldur; hem daha ucuza alışveriş yap, hem de plastik kullanımını azalt!
Çocukların gelişiminde önemli olan keşiflere 20 yıla yakın süredir ilham veren çalışmalar yürüten OMO, bu sefer ilhamı yaptığı bir araştırmayla çocuklardan aldı. İklim krizinin farkında olan ve kendi gelecekleri için endişelenen çocuklarla el ele vererek “İyilik için Kirlenmek Güzeldir” dedi. Plastiklerin atığa değil, parka erişimi olmayan çocuklar için oyun parklarına dönüştüğü iyilik hareketini başlattı. Beykoz, Üsküdar ve Ümraniye Belediyelerinde bulunan ilk ve orta okulların önüne yerleştirilen geri dönüşüm kutularında biriktirilen plastikler, iki oyun parkına dönüştü, dönüşmeye de devam ediyor. İşte projenin “iyiliği” de buradan geliyor.
“Plastikler atığa değil çocuklar için oyun parkına dönüşsün” diyerek yola çıkan OMO’nun şahane projesine tam destek verdiğimi bu köşeyi okuyanlar bilir... Proje çerçevesinde açılışı yapılan ilk oyun parkını görmek için Ağrı’nın Uzunyazı köyüne gitmişliğim bile var. Çocukların yüzlerindeki mutluluğu görmek paha biçilmezdi, o ayrı konu ama biraz çabayla ne çok plastik toplanabileceğini görünce daha da şaşırmıştım.
“Plastikler atığa değil çocuklar için oyun parkına dönüşsün” diyerek yola çıkan OMO’nun şahane projesine tam destek verdiğimi bu köşeyi okuyanlar bilir... Proje çerçevesinde açılışı yapılan ilk oyun parkını görmek için Ağrı’nın Uzunyazı köyüne gitmişliğim bile var. Çocukların yüzlerindeki mutluluğu görmek paha biçilmezdi,
Ağrı’nın Uzunyazı köyündeydim. Neden derseniz… Park olmayan bir bölgede, parka kavuşan çocukların nasıl mutlu olduğuna şahitlik etmek için! Onlarla tahterevalliye bindim, salıncaklarını salladım, bol bol sohbet ettim, hayallerini dinledim.
Gezegenimizin bize her zamankinden daha çok ihtiyacı var. Geleceğimiz olan çocuklara yaşanabilir bir dünya bırakabilmek ise hepimizin dileği. Aynı dileği paylaşan Omo da gerçek değişim için büyükler ve çocuklarla el ele vererek bir iyilik hareketi başlatıyor. Posta Gazetesi ve Posta.com.tr olarak bu iyilik dolu projeyi gönülden destekliyor, yazarlarımız Şirin Sever ve Sabanur Kıraç aracılığıyla bu heyecana ortak oluyoruz.
Her 10 evden 9’unda Cif, Domestos, OMO, Rinso, Yumoş ve Vim gibi sevilen markaları tercih edilen Unilever, ev ve çamaşır temizliğinde ezberleri bozacak yeni programı “Temiz Gelecek Vizyonu”nu tüm dünya ile paylaştı. Unilever Ev Bakım Kategorisi, ürünlerini baştan aşağı yenileyerek hem gezegen için iyi, hem performansı iyi, hem de fiyatı iyi ürünlere imza atacak. Şirket bu çalışmalar için 1 milyar Avro’luk yatırım yapacak.