Bir konu hakkında araştırma yaptıranlar artık online araştırmaya kayıyor

Bir konu hakkında araştırma yaptıranlar artık online araştırmaya kayıyor

6.07.2020
Corona virüs salgını, birçok sektörü olumsuz etkilerken, online araştırma sektörünün güçlü yönlerini ortaya çıkardı. Sosyal mesafe kuralının uygulandığı bu dönemde özellikle yüz yüze yapılan çalışmalar online araştırmalara kaydı. Salgın sürecinde markalar, kendi sektörlerini etkileyecek düzeyde değişen tüketici alışkanlıklarını ölçümlemek istiyor ve bu nedenle de araştırma şirketlerinin kapısını daha sıklıkla çalıyorlar. Bu talep artışına dikkat çeken DORinsight’ın Genel Müdürü Pınar Köseoğlu, Covid-19 sonrasında çalışmalarını kendi online veri tabanlarından gerçekleştirdiklerini ve araştırma trafiklerinin arttığını söyledi.