Hızlı tüketim ürünleri pazarı 2023’te yüzde 81 büyüdü

Hızlı tüketim ürünleri pazarı 2023’te yüzde 81 büyüdü

16.04.2024
Yapılan bir araştırma Türkiye'de sigara ve alkol hariç Hızlı Tüketim Ürünleri (FMCG) pazarının 2023 yılında yüzde 81 oranında ciro büyümesi kaydettiğini ortaya koydu.
Türkiye’de hızlı tüketim ürünleri perakendesi yüzde 99 büyüdü

Türkiye’de hızlı tüketim ürünleri perakendesi yüzde 99 büyüdü

19.06.2023
Yapılan bir araştırmada elde edilen verilerine göre, Türkiye’de FMCG (Hızlı Tüketim Ürünleri) perakendesi, 2022 yılı toplamında 2021 yılına göre yüzde 99 büyüme kaydetti.
Hızlı tüketim ürünleri perakendesi yüzde 85 büyüdü

Hızlı tüketim ürünleri perakendesi yüzde 85 büyüdü

27.10.2022
Türkiye’de FMCG (Hızlı Tüketim Ürünleri) perakendesi 2022 yılı ilk 8 ay kıyaslamasında yüzde 85 büyüme kaydetti. NielsenIQ’nun araştırmasına göre, 2015 yılından bu yana bileşik yıllık büyüme rakamlarına (CAGR) bakıldığında da gıda kategorisinin yüzde 19, gıda başlığı altındaki tarım ürünlerinin yüzde 19,4, buğday ürünlerinin ise yüzde 24,3 büyüdüğü gözleniyor.