Hızlı yağ yakan en iyi 8 egzersiz

Kilo vermek ve şekle girmek istiyorsanız, ancak spora yeteri kadar vakit ayıramıyorsanız, kısa sürede yağ yakmanıza yardımcı olacak en etkili egzersizleri uygulamanın tam sırası! Vücudun birçok yerinde yağ birikir ve bu yüzden yağ yakma egzersizleri, tüm vücudunuzu çalıştırarak şekilli bir vücut elde etmenizi sağlayabilir. İşte hızlı yağ yakan en etkili egzersizler. /ÖZEL

05 Aralık 2021, Pazar 12:13 Son Güncelleme:
YAZI BOYUTU
Abone Ol Google News
EN İYİ YAĞ YAKAN EGZERSİZLER

EN İYİ YAĞ YAKAN EGZERSİZLER

En iyi yağ yakma egzersizleri arasında lunge, squat, dumbbell yürüyüşü gibi etkili egzersizler bulunuyor.

1- LUNGE

Lunge, bir bacağınızı öne uzatarak, uyluğunuz yere paralelken arka topuğunuzu kaldırarak yapılır. Ardından, arka bacağınızı öne atacak şekilde getirirsiniz, yine ilk bacağın ayak parmaklarını yerde tutarsınız. Uyluk ve kalçalar için yapılan bu yoğun egzersiz, yağları hızlı bir şekilde yakabilir.

2- BARFİKS

2- BARFİKS

Omuz, ön kol, biseps, karın ve sırt bölgesindeki yağ grubunu çalıştıran bu egzersiz, hızlı bir şekilde yağ yakmanızı sağlar. Bar, göğsünüzün üst kısmına değene kadar bacaklarınızın sarkmasına ve tüm vücudunuzu yukarı çekmesine izin verin. Ardından, tekrar etmeden önce ağırlığınızı yavaşça asma pozisyonuna getirin.

3- DUMBBEL L YÜRÜYÜŞÜ

3- DUMBBEL L YÜRÜYÜŞÜ

Yürümek harika bir kardiyovasküler egzersizdir, ancak her iki elinize de 5-10 kiloluk dumbbell ile yürümeniz daha fazla kalori yakmanızı sağlayabilir. Kollarınızı çalıştırırken aynı zamanda yürümeniz, egzersizi daha etkili hale getirir.

4- ATLAMALI SQUAT

4- ATLAMALI SQUAT

Yarım metrelik bir yüksekliğe atlayarak yapacağınız squat hareketi ile kaslarınızı yüksek oranda yakarsınız ve fazla kalori harcarsınız.

YAĞ YAKAN KARIN EGZERSİZLERİ

YAĞ YAKAN KARIN EGZERSİZLERİ

Karnınızın üzerindeki yağ tabakasını ortadan kaldırmak istiyorsanız, geri tekme gibi egzersizleri denemelisiniz.

5- GERİ TEKME

Yerde dört ayak üstüne durun ve sırtınızı düz tutarak bir ayağınızı yerden kaldırın. Her bacakla 8-10 kez tekrarlayın.

6- TEKNE DURUŞU

6- TEKNE DURUŞU

Yerde otururken, vücudunuzla bir V oluşturun. Kollarınız başınızın üzerinde düz bir şekilde uzatılmalı ve bacaklarınız yerden yaklaşık 35 derecelik bir açı oluşturmalıdır. Bu egzersiz, karın kaslarınızdaki ve kalçalarınızdaki yağları yakar.

7- PLANK

7- PLANK

Plank, temelde bir şınavın başlangıç pozisyonudur, ancak onu mümkün olduğunca uzun süre tutarsınız. Dört ayak üzerinde başlayarak, gövdenizi yerden kaldırın, topuklarınızla başınızın arkası arasında düz bir çizgi oluşturun. Karın kaslarınızı sıkılaştırmak ve düzleştirmek için bu pozisyonu 30-60 saniye yapın.

8- SQUAT

8- SQUAT

Ayaklarınız omuz genişliğinde açıkken, kalçalarınızı geriye doğru itin. Kollarınızı göğsünüzün üzerinde çaprazlayın ve kendinizi oturur pozisyona getirin. Daha hızlı yağ yakmak için karın kaslarınızı, kalçalarınızı çalıştıracaktır.

Bu Video
İlgini
Çekebilir
Sıradaki haber yükleniyor...
holder
SIRADAKİ HABER Yağ yakımı için tüketilmesi gereken en önemli gıda