İnönü Üniversitesi'nde çağrı merkezi dönemi

İnönü Üniversitesi'nde çağrı merkezi dönemi

İnönü Üniversitesi Öğrenci İşleri Daire Başkanı Sami Durak, öğrencilerin Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı'na daha rahat ulaşabilmeleri amacıyla çağrı merkezi kurulması kararı alındığını açıkladı

18 Kasım 2017, Cumartesi 19:46 Son Güncelleme:
YAZI BOYUTU
Abone Ol Google News
Öğrencilerin yaşadığı birtakım sıkıntıları çözmek amacıyla yapılan görüşmeler neticesinde çağrı merkezinin kurulması kararının alındığını belirten İnönü Üniversitesi Öğrenci İşleri Daire Başkanı Sami Durak, "Öğrencilerimizin mağdur olmamaları açısından hızlı bir şekilde çağrı merkezi kurulması kararı alındı. Gerekli olan firmalarla görüşüldü. Karara bağlandı. Gelip kurdular ve şu an aktif durumda. Tabi ki daha iyi hizmet verebilmek için sadece çağrı merkezi ile kalmayacağız, daha ileri seviyede cep telefonuna mobil uygulamalarla ilgili çalışmalarımız olacak. Aynı zamanda internet ortamından, cep telefonundan mesajla soru sorma gibi alanları aktif hale getirmeyi düşünüyoruz. Onunla ilgili altyapı çalışmalarını oluşturuyoruz. Gerekli olan bütün işlemleri hızlandırmaya çalışıyoruz" dedi.

'HIZLI YÖNLENDİRME YAPACAĞIZ'

Çağrı merkezinin işleyişi hakkında bilgi veren Sami Durak, "Çağrı merkezini arayan öğrenciler olduğu zaman orada hızlı bir yönlendirme yapacağız. Öğrenciyseniz 1’i, akademisyenseniz 2’yi tuşlayın gibi olacak. Onun arka planında da soracağı sorular genel itibariyle basit olan kısımda cevaplanması gerekenleri cevaplayacağız. Onun dışında kalan soru varsa operatöre bağlanıp ilgili kişiyle görüşüp bilgi alacaklar" ifadelerini kullandı.
 

Sıradaki haber yükleniyor...
holder
SIRADAKİ HABER Pandeminin gölgesinde erken kayıt