Önceki Fotolar

Instagram'a 2 yeni özellik geliyor

Instagram Hikaye özelliği için istatistik ve reklam özelliği duyuruldu. Artık Instagram hikayelerine reklam verilebilecek ve içeriklerin istatistikleri de görülebilecek

12 Ocak 2017, Perşembe 11:56 Son Güncelleme:
A A

Instagram kullanan insanların yüzde 70’i bir işletmeyi takip ediyor ve platformda en çok izlenen hikayelerin üçte biri işletmelerin paylaştığı hikayeler.

Hikayelerin yaklaşık yüzde 70’i sesli bir şekilde izlenirken, yüzde 25’i Boomerang videolarından oluşuyor. Bu yüzden Instagram, Facebook için oldukça ciddi bir reklam kapısı.

Global olarak kullanıma sunulan hikaye İstatistikleri sayesinde Instagram’da işletme profili bulunan işletmeler her hikaye için erişim, etkileşim, yanıtlar ve görüntülenme rakamları gibi verileri görüntüleyebilecek. Bu istatistikleri görüntüleyerek, hedef kitlelerine daha uygun, onlar için daha anlamlı içerikler oluşturabilecek.

Instagram aynı zamanda hikayelerde tam ekran reklamları da test etmeye başlıyor. Hedefleme, erişim ve ölçümleme gibi özelliklere sahip olacak olan reklamlar ile işletmeler hikayeleri izleyen insanların ilgi alanlarına uygun içerikler oluşturabilecek. Hikayelerin yaklaşık yüzde 70’inin sesli izlendiği göz önünde bulundurulduğunda, kapsayıcı, tam ekran reklamlar insanların daha önce deneyimlemediği bir yakınlık sağlıyor.

Sıradaki haber yükleniyor...
SIRADAKİ HABER Tsubasa'nın yeni oyunu Captain Tsubasa: Rise Of New Champions fragmanı yayınlandı