Abone Ol Google News
Kalça rahatlatıcı yoga pratiği - Bölüm 2

Her yoga çalışmasında dikkat etmemiz gereken en önemli konu; bedenimizin sınırlarına saygı duymak, kendimizle rekabet etmemek, bedeni hiçbir şeye zorlamamak. Noktasal bir acı/ağrı hissettiğinizde lütfen duruşun içinden nazikçe çıkın.

Kalça açıcı çalışmalarda uygulanan duruşların doğası gereği, dizler de etkilenir. Dizinizde kronik bir rahatsızlık varsa lütfen doktorunuza danışın. Dizlerin üzerinde yapılan çalışmalarda dizlerinizin altına battaniye gibi yumuşak bir destekleyici yerleştirebilirsiniz.

Sağlıkla ve mutlulukla kalın.

Kalça rahatlatıcı yoga pratiği - Bölüm 2

Pek çoğumuz kalçalarımızı ve omuzlarımızı, stresli ve gergin hissettiğimiz zamanlarda hiç fark etmeden sıkıyoruz. Bu da bir süre sonra ağrılar ve sebebini bir türlü anlayamadığımız yorgunluklar olarak karşımıza çıkıyor. Kalça rahatlatıcı yoga pratiği çalışmamızın ikinci bölümünde Yogabiz.pro uzmanı Nilüfer Eyiişleyen ile öne eğilmelerden destek alarak kalçalarda yoğun açılmalar hedefledik.

18 Eylül 2020, Cuma 09:29 Son Güncelleme:

Her yoga çalışmasında dikkat etmemiz gereken en önemli konu; bedenimizin sınırlarına saygı duymak, kendimizle rekabet etmemek, bedeni hiçbir şeye zorlamamak. Noktasal bir acı/ağrı hissettiğinizde lütfen duruşun içinden nazikçe çıkın.

Kalça açıcı çalışmalarda uygulanan duruşların doğası gereği, dizler de etkilenir. Dizinizde kronik bir rahatsızlık varsa lütfen doktorunuza danışın. Dizlerin üzerinde yapılan çalışmalarda dizlerinizin altına battaniye gibi yumuşak bir destekleyici yerleştirebilirsiniz.

Sağlıkla ve mutlulukla kalın.

Sağlık içerikleri sadece bilgilendirme amaçlıdır, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz.