Karın yağlarını yakacak egzersizler

Yaza doğru telaşa kapılarak kilo vermek istemiyorsanız işinizi kış mevsiminden bu yana sıkı tutmalısınız. Düz ve sıkı bir karına sahip olmak demek egzersiz yapmak demek. Sadece diyet yapmak maalesef bu amaca ulaştırmıyor. İşte bunun için yapmanız gerekenler...

06 Aralık 2016, Salı 14:56 Son Güncelleme:
YAZI BOYUTU
Abone Ol Google News

Yaza doğru telaşa kapılarak kilo vermek istemiyorsanız işinizi kış mevsiminden bu yana sıkı tutmalısınız. Düz ve sıkı bir karına sahip olmak demek egzersiz yapmak demek. Sadece diyet yapmak maalesef bu amaca ulaştırmıyor. İşte bunun için yapmanız gerekenler.

1-Bacak Kaldırma

1-Bacak Kaldırma

Pilates topunuzun üzerine ayaklarınızı koyun ve şınav pozisyonu alın. Bir ayağınızı topun kenarından indirin ve 3 saniye kadar böyle tutun. Hareketi her iki ayak için 10 dakika boyunca yapın.

2-Kelebek

2-Kelebek

Sırt üstü yatarak ayaklarınızın tabanını birbirine yapıştırın ve ellerinizi başınızın arkasında birleştirin. Dizleriniz dışa dönük bir şekilde olsun ve daha sonra kapanma hareketi yapın. Bu hareketi 10 kez tekrarlayabilirsiniz.

3-Makas Egzersizi

3-Makas Egzersizi

Yere sırt üstü uzanın ve ellerinizi başınızın arkasında birleştirin. Daha sonra sağ dizinizi yukarıya kaldırın ve sol dirseğiniz ile aynı hizaya getirin. Daha sonra eski pozisyonunuza dönün ve hareketi diğer tarafa doğru yapın. Bu hareketi toplamda 30 defa tekrar edebilirsiniz.

4-Dizleri Kaldırma

4-Dizleri Kaldırma

Bir sandalyenin oturma kısmına sağlam bir şekilde tutunun göğsünüzü ve başınızı dik ayrıca boynunuzu rahat tutun. Nefes vererek dizlerinizi göğsünüze doğru çekin. Bu hareketinizi 15 tekrarla 3 set yapabilirsiniz.

5-Plank

5-Plank

Bu hareketi yaparken dört ayak üzerinde durmanız gerekiyor. Karın kaslarınızı geriye doğru sıkarak ağırlığınızı ayağın ön bölümüne verin. 3 saniye boyunca böyle durun ve bunu 10 kere tekrarlayın.

Bu Video
İlgini
Çekebilir
Sıradaki haber yükleniyor...
holder
SIRADAKİ HABER İlişkinizi bitirmeniz gerektiğini gösteren 11 işaret