Koşmaktan daha fazla yağ yaktıran 8 egzersiz

Kilo vermek isteyen çoğu kişinin ilk yaptığı şey koşuya başlamaktır. Yağ yakımı için koşunun iyi bir seçenek olduğunu söylemek mümkün. 70 kiloluk bir insan 30 dakika boyunca koşarsa 298 kalori yakabiliyor. Ancak bazı insanlar için koşmak zorlayıcı bir egzersiz gibi görünebilir. O halde koşudan daha fazla yağ yaktıran egzersizlere bir göz atmanızda fayda var...

25 Nisan 2021, Pazar 10:42 Son Güncelleme:
YAZI BOYUTU
Abone Ol Google News
1 -İP ATLAMA 372 KALORİ

1 -İP ATLAMA 372 KALORİ

Popüler bir çocuk oyunu olmasının yanı sıra ip atlamak çoğu atlet için tipik bir egzersiz çeşididir. İp atlama, koordinasyon ve zamanlamaya yardım eden iyi bir kardiyo egzersizidir. İp atlama egzersizi ortalama olarak 372 kalori yakmanızı sağlayabilir.

2- YÜZME 409 KALORİ

2- YÜZME 409 KALORİ

Yüzme hem kalori yakımı hem de bazı hastalıkları önlemesi açısından iyi bir egzersizdir. Diyabet, felç ve kalp rahatsızlıklarından korunmayı sağlar. Ayrıca güçlü kaslar sağlar. Ancak dizlere ve kalçalara herhangi bir baskı yapmaz.

3- KAYA TIRMANIŞI 409 KALORİ

3- KAYA TIRMANIŞI 409 KALORİ

Kalori yakmanın belki de en heyecan verici ve eğlenceli yolu kaya tırmanışı olabilir. Bu egzersiz hemen hemen tüm kasları çalıştırır, odaklanma ve verimliliği artırdığı için zihinsel faydalar da sağlar.

4- BİSİKLET SÜRMEK 614 KALORİ

4- BİSİKLET SÜRMEK 614 KALORİ

Bisiklet sürerken yakılan kalori, antrenmanın yoğunluğuyla ilgili. Sürüş sırasında belirli aralıklarda hızlanıp yavaşlamanız etkili bir kalori yakma şekli olabilir. Bisiklet sürmek kaslar ve kalp sağlığı açısından iyi olmasının yanı sıra çevre dostudur.

5- STEP EGZERSİZLERİ 372 KALORİ

5- STEP EGZERSİZLERİ 372 KALORİ

Aerobik, spor salonlarındaki en ilgi çekici aktivitelerden biri olmasının yanı sıra ruh haline de oldukça iyi gelir. Yağ yakmayı sağlamasının yanı sıra kardiyovasküler fonksiyonları da iyileştirir. Eklemleri zorlamadığı için osteopeni veya osteoporozu olan kişiler de rahatlıkla bu egzersizi yapabilir.

6- ELİPTİK BİSİKLET 335 KALORİ

6- ELİPTİK BİSİKLET 335 KALORİ

Eliptik bisikletler, tüm vücudun çalışmasını sağlar. Baldır, uyluk, kalça kaslarının yanı sıra kolları, sırt ve göğüs kaslarını şekillendirir. Düşük etkili bir egzersiz olduğu için hamilelikten sonra forma girmek isteyen kadınlar için iyi bir seçenek olabilir.

7- BURPEE 316 KALORİ

7- BURPEE 316 KALORİ

En dinamik egzersizlerden biri olan burpee, az ekipmanla ya da hiç ekipman olmadan kendi vücut ağırlığınızla yapılan bir egzersizdir. Tüm vücutta kas tepkisi oluşturarak dakikada 10 kalori yakabilirsiniz.

8- HENTBOL 446 KALORİ

8- HENTBOL 446 KALORİ

Rekabetçi sporlar harika birer egzersizdir. Özellikle hentbolda, maç boyunca sürekli hareket edersiniz ve kalori yakarsınız.

Bu Video
İlgini
Çekebilir
Sıradaki haber yükleniyor...
holder
SIRADAKİ HABER İştahı artıran 10 etkili unsur