Türkiye'nin marka elçisi oldu!
BBC televizyonu, Türkiye için hazırladığı özel programda Songül Öden'i Türkiye'nin marka elçisi olarak lanse etti
06 Kasım 2012 , Salı 07:07
BBC World'ün 'Fast Track' isimli programında Songül Öden'le röportaj yapıldı. 'Gümüş' dizisiyle Suriye'den Fas'a 85 milyon izleyiciye ulaşan Öden, Türkiye'nin yeni marka elçisi olarak lanse edildi.
Türk dizilerinin turizme katkısından bahseden program, şehre yapılan ziyaretlerin yüzde 80 arttığını, Rusya ve Doğu Avrupa’dan gelen ziyaretçilerin yanı sıra özellikle Kuzey Afrika ve Ortadoğu’dan birçok turistin geldiğinin altını çizdi.
Programda Türkiye’nin marka elçisi tanımlamasını sevip sevmediği sorulan Öden, “Hayatım havaalanı dış hatlar ternimaline girince değişti. Dizilerde yer almam benim Ortadoğu, Balkanlar ve Avrupa’da milyonlarca kişi tarafından tanınmama olanak sağladı” yanıtını veriyor.
Haberin Devamı
BUNLARI DA OKUYUN
- Ağda, ip, cımbız ve tıraş bıçağını unutun! 1 kaşığı tüylerin kökünü kurutuyor
- 'Bugün ne pişirsem' diyenlere günün menüsü (5 Mayıs 2024)
- İlişkilerde sabrıyla kendine hayran bırakan burçlar! İstikrarlı ve güvenilir yapıları dikkat çekiyor
- Türkiye'den tüm dünyaya yayıldı: İbn-i Sina yüzyıllar önce onu önerdi! Beyinde ve damardaki tıkanıklığı geçiren tek besin
- Öldürmüyor ama süründürüyor! Kaşık kaşık yemelere doymuyoruz: Kolesterolü, tansiyonu, şekeri çıkarıyor