Kahvaltı yerine bir kase müsli yemek nasıl zayıflatıyor?

Kahvaltı da müsli yemenin faydalı olduğunu duymuşsunuzdur peki her gün kahvaltı yerine müsli yerseniz ne olur? İşte müsli yemenin faydaları... / ÖZEL

29 Ekim 2021, Cuma 11:16 Son Güncelleme:
YAZI BOYUTU
Abone Ol Google News
KAHVALTIDA MÜSLİ YEMEK

KAHVALTIDA MÜSLİ YEMEK

Araştırmalar, sağlıklı bir kahvaltı yapmanın, yemek yemeye yardım etmek gibi çok büyük faydalar sağlayabileceğini gösteriyor

Sabaha besleyici, doğal ve doyurucu bir şeyler yiyerek başlamalısınız. Aksi takdirde, sadece bir saat sonra sizi aç bırakacak olan gereksiz kalorileri tüketmeye mahkum kalırsınız.

Peki, sabahın bu kadar erken saatlerinde ne sindirmelisiniz? Doğru cevabın yulaf ezmesi, smoothie veya meyveli yoğurt olmasını bekliyor olsanız da biz size biraz farklı bir şey öneriyoruz: müsli.,

MÜSLİ TAM OLARAK NEDİR?

MÜSLİ TAM OLARAK NEDİR?

Müsli, çiğ yulaf ezmesi, kuru meyveler, tohumlar ve kuruyemişler gibi çeşitli doğal malzemelerle dolu, lif ve protein açısından zengin bir kahvaltı ve brunch seçeneğidir.

Tek bir kasede kahvaltıdan alabileceğiniz en faydalı şeyleri sunuyor olabilir.

Tahılları, taze veya kuru meyveleri, tohumları ve kuruyemişleri düşünün.  Vitamin, demir ve magnezyumla dolu karışım, süt (soya, badem veya inek) veya yoğurt veya meyve suyu ile karıştırılarak tüketerek sağlıklı bir güne başlayabilirsiniz.

MÜSLİ Mİ, GRANOLA MI DAHA SAĞLIKLI?

MÜSLİ Mİ, GRANOLA MI DAHA SAĞLIKLI?

Müsli genellikle granolaya benzetilir, ancak genellikle daha az şekerli daha doğal bir seçenektir, dolayısıyla granoladan daha sağlıklı bir seçenektir.

Öyleyse, başka neden sabah ilk iş olarak bu mis-püreyi tercih etmelisiniz?

 İşte yarın sabah müsli ile uyanmanız diğer nedenler...

SİNDİRİM SİSTEMİNİ UYANDIRMAK İÇİN HARİKA BİR YOL

SİNDİRİM SİSTEMİNİ UYANDIRMAK İÇİN HARİKA BİR YOL

Yapılabilecek pek çok farklı kombinasyon olduğu için müslide tam olarak ne kadar lif olduğunu ölçmek zor olsa da, yemek genellikle lif ve kepekli tahıllarda yüksektir - her ikisi de sindirim sisteminiz için iyidir. 

Lif ve kepekli tahıllar sindirim sisteminizi düzenler ve gün boyu daha rahat hissetmenizi sağlar.

DAHA UZUN SÜRE TOK HİSSEDERSİNİZ

DAHA UZUN SÜRE TOK HİSSEDERSİNİZ

Kahlvatı yerine müsli yediğinizde gün boyu çok daha tok hissetmeniz olasıdır.

Lif ve kepekli tahıllar sadece karnınızı kontrol altında tutmanıza yardımcı olmakla kalmaz, aynı zamanda doldururlar.

Ek olarak, çiğ yulaf bir ton dirençli nişasta içerir, bu da müsliyi sindirmesi uzun zaman alan son derece doyurucu bir kahvaltı yapar. Dirençli nişasta midenizde parçalandığından iştahınızı bastıran sindirim asitleri salınır ve metabolizmanız hızlanır, böylece daha kısa sürede daha fazla kalori yakarsınız.

KALBİNİZİ GÜÇLENDİRİR

KALBİNİZİ GÜÇLENDİRİR

Her gün bir öğününüzde müsli yiyerek kalbinizi güçlendirebilirsiniz.

Müsli, beta-glukan adı verilen bir yulaf lifi içeren yulaf kepeği içerir.

Araştırmalara göre, beta-glukan kolesterol seviyelerini yüzde 10'a kadar düşürmeye yardımcı olabilir.  Düzenli olarak müsli yiyerek kalp sağlığınızı büyük ölçüde iyileştireceksiniz. Kalbinize bir iyilik daha yapın ve karışımınıza limon suyu ekleyin. 

C vitamini eklemek, kolesterolünüzü düşürmeye yardımcı olabilir ve kalp sağlığınızı daha da iyileştirir.

AKŞAMDAN ISLATARAK FAYDALARI ARTTIRIN

AKŞAMDAN ISLATARAK FAYDALARI ARTTIRIN

Müsliyi gece boyunca ıslatarak marine edebileceğiniz için, iyi besinlerin emilmesi için daha fazla zamanı olur. 

Sindirim enzimlerine müdahale eden veya mineral emilimini engelleyen herhangi bir "antinutrient" devre dışı bırakılabilir.

Yemek pişirmek bu antinutrientler üzerinde benzer bir etkiye sahip olsa da, yemeğinizi ıslatmak sindirimi daha da kolaylaştırır.

Bu Video
İlgini
Çekebilir
Sıradaki haber yükleniyor...
holder
SIRADAKİ HABER Bıldırcın yumurtasının güçlü faydalarını keşfedin