Müşteri memnuniyeti için çıtayı çok yükseğe taşıyan restoranlar

Dışarıda yerken her şeyden memnun kalalım, hiçbir konuda şikayetimiz olmasın diye düşünüp yaratıcılıkta çığır açmış bazı restoranlardan örnekler...

06 Haziran 2018, Çarşamba 15:23 Son Güncelleme:
YAZI BOYUTU
Abone Ol Google News

Restoranda oturduğunuz sandalyeye eşyalarınız koyup güvenle yemek yemek için özel düşünülmüş.

Ellerinizi kirletmek istemiyorsanız kapıları ayağınızla açın diye özel düşünmüşler.

Masaya garsonu hangi amaçla çağıracağınızı da gösteren zil.

Hesabı Alman usulü ödemek isteyenlere özel hizmet veren restoran.

Hesap geldiği zaman bir hesap da kendiniz yapmak isterseniz diye hesap makineli hesap gönderimi. Matematiği kötü olanlar için büyük hizmet.

Yemekten önce ellerinizi yıkarken kullandığınız sabun kokusuz (kokusu yemekle karışmasın diye), yemekten sonra kullanacağınız sabun ise kokulu.

Browni yemek istiyorsunuz ama aldığınız dilim kim bilir tepsinin neresinden kesildi... İşte bu sorunun önüne geçmek için browni diliminin nereden kesildiğini gösteren işaretli poşetler.

Ketçap şişesine vura vura harap olan elleriniz için.

Çorbanıza ya da salatanıza limon sıkacaksınız ama çekirdekleri içine kaçsın istemiyorsunuz diyelim. Çözümü burada...

Açılmamakta ısrar eden paket ketçaplar için makas hizmeti sunan restoran.

Patateslerin külahını masaya yerleştirip rahatça yiyin istemişler, ne düşünceli bir mekan...

Restorana geldiniz ama ağzınızda sakız var diyelim. Çıkarıp nereye koyacağınızı da bilemiyorsunuz... Bunun için özel kağıt bırakmışlar masaya. Bravo!

Bu Video
İlgini
Çekebilir
Sıradaki haber yükleniyor...
holder
SIRADAKİ HABER Limonlu su içmek için 6 önemli sebep