Pamukkale Üniversitesi öğretim üyesi başvuruları nasıl yapılır? Şartlar nelerdir?
Pamukkale Üniversitesi 5 öğretim üyesi alıyor. Son başvuru tarihi 29 Mart olarak belirlenirken başvuru yapmak isteyenler şimdi şartları araştırıyor. İşte detaylar...
Pamukkale Üniversitesi bugün bir ilan geçerek 5 öğretim üyesi alınacağını belirtti. Üniversiteden yapılan açıklamada "Üniversitemiz birimlerine Devlet Yükseköğretim Kurumlarında Öğretim Elemanı Norm Kadrolarının Belirlenmesine ve Kullanılmasına İlişkin Yönetmelik, 2547 sayılı Yükseköğretim Kanunu, Öğretim Üyeliğine Yükseltilme ve Atanma Yönetmeliğinin ilgili maddeleri ve Üniversitemiz Akademik Değerlendirme Yönergesi uyarınca öğretim üyesi alınacaktır." denildi.
Şimdi bu pozisyonlara başvuru yapmak isteyenler istenilen belgeleri, şartları araştırıyor.
İstenen belgeler
1. Başvuru Formu *
2. Güvenlik Soruşturması ve Arşiv Araştırması Formu*
3. Askerlik Belgesi (Kurum Dışı başvurular için)
4. Akademik Değerlendirme Belgesi **
5. - Profesör kadrolarına başvuracak adayların “Akademik Değerlendirme Belgesi, özgeçmiş, doçentlik belgesi onaylı sureti, bilimsel yayınları (yayınlarından birini başlıca araştırma eseri olarak gösterilir), kongre ve konferans tebliğleri ile bunlara yapılan atıflar, sanat eserleri, icralar ve bunlara ilişkin doküman, eğitim-öğretim faaliyetleri, yönetimlerinde devam eden ve biten doktora, sanatta yeterlik veya yüksek lisans çalışmaları, üniversite veya yüksek teknoloji enstitüsüne katkıları” içeren 1 (bir) adet dosya ve bu dosyadaki belgeleri içeren salt okunur 6 (altı) adet CD/DVD ile Rektörlük Personel Daire Başkanlığına,
- Doçent kadrolarına başvuracak adayların “Akademik Değerlendirme Belgesi, özgeçmiş, doçentlik belgesi onaylı sureti, yayın listeleri, bilimsel çalışma ve yayınları” içeren 1 (bir) adet dosya ve bu dosyadaki belgeleri içeren salt okunur 4 (dört) adet CD/DVD ile Rektörlük Personel Daire Başkanlığına,
- Doktor Öğretim Üyesi kadrolarına başvuracak adayların “Akademik Değerlendirme Belgesi, özgeçmiş, diploma onaylı suretleri, bilim doktorluğu veya tıpta uzmanlık belgeleri (veya onaylı sureti), yayın listeleri, bilimsel çalışma ve yayınları” 1 (bir) adet dosya ve bu dosyadaki belgeleri içeren salt okunur 4 (dört) adet CD/DVD ile ilgili fakülte dekanlığına/yüksekokul müdürlüğüne,
İlanın yayınlandığı tarihten itibaren 15 (onbeş) gün içerisinde başvurmaları gerekmektedir. Postada meydana gelecek gecikmeler dikkate alınmayacaktır. Yabancı ülkelerden alınan diplomaların Üniversitelerarası Kurulca denkliğinin onaylanmış olması ve belgelendirilmesi şarttır.
* http://www.pau.edu.tr/personel/tr/sayfa/form-ve-belgeler
** Akademik Değerlendirme Belgesinin alınması için; http://www.pau.edu.tr/adk/tr adresinde istenilen şekilde Akademik Değerlendirme Kuruluna, kadro ilanının açıklama kısmındaki ek şartların sağlandığını gösterir dokümanlar ile bu şartların sağlandığına dair beyan dilekçesini içeren 1 adet dosya teslim edilmesi gerekmektedir.
Not: Atanmaya hak kazanan adayın derece ve kademesine göre derece değişikliği yapma hakkı Kurumumuza aittir.
İlgililere duyurulur.
- Tavuk fiyatını düşürecek adım! Hükümet ilk hamleyi yapıyor
- Çağlayan Çetin: Körfez bölgesinde Türkiye’ye ilgi büyük
- Bakan Özhaseki: Gece gündüz demeden çalışıyoruz
- Bakan Şimşek'ten kamuda tasarruf açıklaması
- Mevduat faizleri yüzde 55'i aştı pazarlıkta yüzde 60 veren de var! 32 günde hangi faizle ne kazanırsınız?