Sabahları yorgun uyanmamak için edinmeniz gereken 5 alışkanlık

Hemen hemen hepimiz sabahları hiç dinlenmemiş olarak, yorgun hissederek uyanıyoruz. Uyusak bile sağlıklı uyuma alışkanlıklardan uzak kaldığımız için dinlenmiş hissetmiyoruz. İşte bunun önüne geçmek için kazanmamız gereken alışkanlıklar...

29 Ocak 2019, Salı 15:02 Son Güncelleme:
YAZI BOYUTU
Önceki Fotoğraflar
SU İÇİN

SU İÇİN

Yeteri kadar su içmek vücudunuzun sağlıklı çalışmasını, bu da iyi bir uyku çekmenizi sağlar. Ancak gün boyunca içmediğiniz suyu gece vakti içerseniz bu sefer de uykunuz kesintiye uğrayacaktır. Su ihtiyacınızı gün içinde dengeli bir şekilde gidermelisiniz.

DOĞAL YÖNTEMLERDEN FAYDALANIN

DOĞAL YÖNTEMLERDEN FAYDALANIN

Doğanın bize verdiği armağanlardan faydalanın. Papatya, melisa gibi bazı bitkilerin çayları uyumaya olumlu etki sağlar, sabahları dinç uyanmanıza yardımcı olur. Aynı şekilde lavanta yağı gibi bazı yağlar da size bu konuda yardımcı olacaktır.

ILIK DUŞUN ÖNEMİ

ILIK DUŞUN ÖNEMİ

Geceleri uyumadan önce alacağınız ılık bir banyo sizi yatıştıracak, gerginliklerinizden arındırarak böylece rahat uyumanıza ve güzel uyanmanıza sebep olacaktır. Duş aynı zamanda metabolizma hızınızı da ayarlar ve uykuya uygun hale getirir.

Sıradaki haber yükleniyor...
SIRADAKİ HABER Fazla su içmek cilde faydalı mı?