Survivor'da İsmail Balaban nişanlısı Gamze ile konuştu: Küçük bir anlaşmazlık

Survivor 2021 tüm heyecanıyla devam ediyor. Yarışmacılar pazar akşamı ekranlara gelen yeni bölümde dokunulmazlık oyunu için kıyasıya yarıştı. Bir eleme adayının daha belli olacağı yarışmada kazanan taraf gönüllüler takımı oldu. Geceye damgasını vuran olay ise İsmail Balaban'ın nişanlısı Gamze ile telefonda konuşması oldu. İşte detaylar..

02 Mayıs 2021, Pazar 23:55 Son Güncelleme:
YAZI BOYUTU
Abone Ol Google News

İlgiyle izlenen yarışma Survivor yeni bölümü ile izleyici ile buluştu. Survivor'da haftanın ikinci dokunulmazlık oyunu oynandı.

Survivor'da oynanan dokunulmazlık oyunu nefesleri kesti. Kazanan takım büyük çekişme sonunda 10'a 9 skoruyla gönüllüler oldu. Ünlüler eleme konseyinde bir aday daha çıkarmak zorunda kalacak.

Eleme adayının yanı sıra merak edilen bir diğer konu ise İsmail'in nişanlısı Gamze ile telefon konuşması oldu.

Konseyde dün açıklama yapan İsmail Balaban, nişanlısı Gamze ile konuşacağını açıklamıştı. Merakla beklenen görüşme bu akşam gerçekleşti. 

GAMZE OLANLARI ANLATTI

GAMZE OLANLARI ANLATTI

Günlerdir merak edilen olayı Gamze telefonda İsmail'e anlattı. Gamze yaptığı açıklamada şu ifadeleri kullandı: 

''Sadece bak şu an herkesin sağlığı yerinde bunu bil. Çok talihsiz bir olay oldu. Ben de birazcık nişanlı olduğun ortaya çıkmaz nişanlı olduığun için SMS gelmez gibi olaylar döndü.

''Gülsüm anneme böyle şeyler söylemiş etraftan insanlar. Konu bu. İsmail zaten başarıyla yarışacak bir insan dedim.''

''Dışarıdan ona söylemişler. Bunlar sen geldiğinde konuşulacak şeyler. İletişim kurmamım tek amacı bunları kafana takmamını istiyorum. Bir anda bana cephe oldular, anlamadım. ''

''Ben senin bırakıp gittiğin Gamze'yim. Sürekli seni izliyorum, sen yemek yemiyorsun ben de yemiyorum.''

''Cidden bırakıp gittiğin Gamze kimse şu an ben oyum. Tek istediğim içine kurt düşmesin. Küçük bir anlaşmazlık. İnan bana neden cephe aldıklarını ben de anlamıyorum. ''

''Bir daha konuşma gibisinden yüklendiler. Ben neden olayını büyüdüğünü anlasam sana yansıtmadan çözerdim.''

''Sen gelmeden çözülecek bir olay değil zaten. Sadece ailevi mevzu küçük bir anlaşmazlık. Benim o zamanki konuşmalarımı çok yanlış anladılar. Seni ne kadar çok sevdiğimi biliyorsun, yarışmana odaklan.''

İSMAİL'DEN AÇIKLAMA

İSMAİL'DEN AÇIKLAMA

İsmail ise yaptığı açıklamada, "Annemin bu konudan yapacağını zannetmiyorum. Ortada bir sebep yokken böyle bir şey konuşulması bana mantıklı gelmiyor. Detayını annemle konuşmam lazım." dedi.

TELEFON GÖRÜŞMESİNİ ANLATTI

TELEFON GÖRÜŞMESİNİ ANLATTI

Eleme konseyinde sunucu ve yapımcı Acun Ilıcalı, İsmail'e nişanlısı Gamze ile yaptığı telefon görüşmesini sordu. İşte İsmail'in açıklamaları:

''Şimdi ben nişanlıyım zaten. Buradan bana SMS az gelir diye düşüncem olmadı. Yarışmaya gelirken korona sebebinden dolayı beni uğurlamaya gelemediler.''

''Gamze de kardeşim de yanımdaydı. Sonrasında işte anlat dedim. Dedi ki seninle İstanbul'a gitmem sorun oldu. SMS'ni etkiler falan.  Bunlar bana mantıklı sebepler gelmedi. Ben dönmeden bu iş çözülmeyecek. Döndükten sonra hakkımızda hayırlısı olsun diyorum.''

İSMAİL'İN ANNESİ: SİNİR KRİZLERİ GEÇİRİYORUM

İSMAİL'İN ANNESİ: SİNİR KRİZLERİ GEÇİRİYORUM

İsmail'in annesi telefon görüşmesinde şu açıklamayı yapmıştı: Anneciğim iyi olmaya çalışıyoruz, sinir krizleri geçiriyorum. Hiçbir şey bırakıp gittiğin gibi değil. Hiçbir şekilde onun adını anma. Bırakıp gittiğin kız gibi değilmiş oğlum. Beni burada öldürdüler. Ben neler çektim.

''Hiçbir şey bırakıp gittiğin gibi değil. Bana neler yaşattılar sen gittikten sonra. Bunlar yılanmış oğlum. 4 aydır kriz geçiriyorum burada. Sen kendine dikkat et.''

Bu Video
İlgini
Çekebilir
Sıradaki haber yükleniyor...
holder
SIRADAKİ HABER Emre Aşık'tan şoke eden iddia! 'Yağmur çocukları istismar ediyor'