2023 SMARTIES™ X Global Ödülleri'nin kazananları açıklandı
Bu yıl, altı farklı kategoride; “Purpose Driven Marketing”, “Marketing Impact”, “Impact Media”, “Emerging Tech Marketing”, “E-commerce Marketing” ve “Creative alanlarında başvuruların alındığı SMARTIES™ X Global 2023 Ödülleri'nin kazananlarını açıkladı.
25 Mart 2024 , Pazartesi 12:05
Yılın Markası olarak Dove, Yılın Reklamvereni olarak Unilever seçilirken; Louis Vuitton's Destination Aranya 'En İyi Gösterim' ödülüne layık görüldü. TikTok, 'Yılın Yayıncısı' olarak ön plana çıktı. CIF, 'Yılın En Dayanıklı Markası' olarak ödüllendirildi. Teknoloji alanında AdTheorent 'Destekleyici Teknoloji Şirketi', yaratıcılıkta ise Leo Burnett KSA 'Yılın Yaratıcı Ajansı' ödülünü aldı. Mindshare China ve Mindshare, sırasıyla 'Yılın Medya Ajansı' ve 'Yılın Ajans Ağı Küresel' olarak tanındı. WPP ise 'Holding Ajans Şirketi' olarak öne çıktı.
Haberin Devamı
BUNLARI DA OKUYUN
- Şef Mehmet Yalçınkaya’dan gastronomide yeni trend
- KUPON İLE KİTAP KAMPANYASI AYDINLATMA METNİ
- Demirören Yayınları'ndan 'İstanbul ve Boğaz Kıyılarına Pitoresk Seyahat' çıktı
- Fişekhane, Istanbul Modest Fashion Week 2024’e ev sahipliği yapacak
- Plastik kirliliğine dikkat çeken “Sen De Fark Et” belgeselinin lansmanı gerçekleşti