Avrupa’nın en iyisi People Initiative oldu
IAB Europe’un düzenlediği, dijital reklam endüstrisinin gelişimine yaptığı katkılarla tanınan ve Avrupa'nın en iyi dijital reklam kampanyalarının ödüllendirildiği MIXX Awards Europe’un 23 Mayıs Çarşamba gecesi Milano’da gerçekleşen ödül töreninde 13 kategorinin kazananları açıklandı
25 Mayıs 2018 , Cuma 11:20
People Initiative’in Fiat markası için hazırladığı ikincil ekran deneyiminde teknolojiyi efektif olarak kullanarak TV içerik tüketimine yeni bir boyut kazandıran “İçerdesin’’ projesiyle GRAND PRIX ödülünün yanısıra “Branded Content” (markalı içerik), “Integrated Advertising” (entegre reklam), Video Advertising (video reklamı) ve ‘’Responsive Display Advertising’’ (Responsive Display Reklam) kategorilerinde 4 Gold ödülün sahibi oldu.
Haberin Devamı
BUNLARI DA OKUYUN